اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از کارنامه فوتبال مازندران در جام آزادگان گزارش می دهد

حفظ سهمیه 2 تیم و سقوط یک تیم فوتبال مازندرانی

خبرگزاری فارس: در فوتبال جام آزادگان، از بین سه نماینده مازندران، دو تیم سهمیه‌شان را برای فصل آینده حفظ کردند و یک تیم نیز به لیگ پایین‌تر سقوط کرد.

حفظ سهمیه 2 تیم و سقوط یک تیم فوتبال مازندرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در فصل 89 -90 به پایان رسید و از بین سه نماینده مازندران، دو تیم سهمیه‌شان را برای فصل آینده حفظ کردند و یک تیم نیز به لیگ پایین‌تر سقوط کرد.

در لیگ دسته یک فوتبال کشور مازندران، سه نماینده به نام‌های نساجی قائمشهر، سایپا شمال و صنعت ساری داشت که دو تیم قائمشهری با کسب امتیازات لازم جایگاهشان را برای فصل آینده در این مسابقات حفظ کردند و نماینده ساری با کسب نتایج ضعیف به لیگ پایین تر سقوط  کرد.

در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور که با حضور 28 تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت برگزار شد هر تیم 26 بازی انجام داد.

*گزارش نتایج بدست آمده

ابتدا نساجی قائمشهر از 26 بازی خود موفق شد در برابر حریفان 10 بار پیروز میدان باشد. هفت بار در برابر حریفان مساوی کرد و هفت بار نیز مقابل حریفان خود شکست را پذیرا شد.

بازیکنان نساجی در این مسابقات 26 بار موفق به گلزنی شدند و 26 بار هم دروازه آنها باز شد  و در نهایت با 37 امتیاز در رده پنجم جدول 14 تیمی این مسابقات در گروه دوم قرار گرفت.

سایپا شمال دیگر نماینده مازندران از 26 بازی خود هشت بار پیروز میدان بود و نه تساوی و نه باخت را پذیرفت.

بازیکنان سایپا شمال همچون نساجی 26 بار موفق به گلزنی شدند و 26 بار هم گل دریافت کردند و با در نهایت با 33 امتیاز در رده هشتم جدول 14 تیمی این مسابقات در گروه اول جای گرفتند.

صنعت ساری آخرین نماینده مازندران که با بدشانسی از گردونه لیگ آزادگان خارج شد از 26 بازی خود هفت بار در برابر حریفان پیروز شدند و پنج بار مساوی و 14 بار نیز در مقابل حریفان شکست را پذیرفتند.

همچنین بازیکنان صنعت ساری در این رقابت‌ها 20 بار موفق به گلزنی شدند و در مقابل تور دروازه آنها 34 بار در برابر حریفان لرزید.

صنعت ساری که قدمت دو ساله در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان داشت در فصل جاری با 26 امتیاز در رده 13 جدول 14 تیمی این رقابت‌ها درگروه اول قرار گرفت و به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد.

به گزارش فارس، مدیران تیم فوتبال صنعت ساری در مورد اتفاقات هفته پایانی لیگ آزادگان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردند و منتظر تصمیم و رای فدراسیون فوتبال هستند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول