اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کرمی:

جایگاه پلیس اصفهان با حمایت مردم تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس اصفهان گفت: جایگاه پلیس اصفهان با حمایت مردم تقویت می‌شود.

جایگاه پلیس اصفهان با حمایت مردم تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سردار حسن کرمی در نخستین نشست ماهانه فرماندهان، رؤسا و مدیران فرماندهی انتظامی اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار داشت: نقش نیروی انتظامی در تحقق رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

وی به ویژگی‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان اصفهان تلاش می‌کند در تمام مأموریت‌ها و برنامه‌ها در راستای تحقق این شعار برنامه‌ریزی منظم داشته باشد.

فرمانده پلیس استان اصفهان به تأکید‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد خروجی کارهای صورت گرفته در نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: جمع‌بندی‌ها و آمارهای سال گذشته نشان از موفقیت پلیس اصفهان داشت و شخصیت‌های دینی، سیاسی، اجتماعی، علمی و اقشار مختلف مردم دید مثبتی نسبت به آن داشتند.

وی ارتقای معنویت را از برنامه‌های سال آینده در این نیرو برشمرد و بیان داشت: به طور قطع افزایش معنویت نقش مؤثری در ایجاد انگیزه، ارتقای توان عملی نیروها و در نهایت ارتقای جایگاه پلیس دارد.

کرمی با بیان اینکه پلیس از جایگاه خوبی در میان مردم برخوردار است، اضافه کرد: در سال آینده با همکاری سایر نیروها قابلیت‌های خود را در اصفهان بیش‌تر نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: افزایش قابلیت پلیس در استان سبب ارتقای جایگاه پلیس کشور در سطح جهانی می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول