اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه ریحانةالمصطفی بوشهر خبر داد

اجرای طرح ریحانه برای 6 هزار دانش‎آموز دختر بوشهری

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه ریحانةالمصطفی بوشهر گفت: در اجرای گام نخست طرح ریحانه توسط این موسسه 6 هزار دانش‎آموز دختر بوشهری زیر پوشش این طرح رفتند.

اجرای طرح ریحانه برای 6 هزار دانش‎آموز دختر بوشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام جواد اسماعیلی‌نیا پیش از ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: طرح ریحانه در مرحله اول در 20 مدرسه دخترانه بوشهر اجرا شده که با استقبال چشمگیر دانش‎آموزان، اولیای آنان و اولیای این مدارس همراه بوده است.

وی تصریح کرد: در این طرح نقطه نظر دانش‎آموزان و اولیای مدارس در حال ثبت و انتقال به مسئولان مربوطه است.

اسماعیل‌نیا افزود: بسیاری از آنان معتقدند این طرح باید سال‎ها پیش انجام می‎شد و در اجرای آن از بانوان طلبه برای پاسخگویی به شبهات شرعی و دینی و اجتماعی دانش‏آموزان استفاده شود.

وی با اشاره به اجرای طرح ساحل آسمانی در ایام نوروز در ساحل بوشهر گفت: در اجرای این طرح با مشکلات فراوانی از جمله کمبود اعتبار و نیرو و همچنین عدم همکاری برخی دستگاه‎ها مواجه بودیم اما بسیاری از دستگاه‎ها و فرماندار بوشهر همکاری و حمایت بسیار خوبی در اجرای موفق این طرح داشتند.

مدیر موسسه ریحانةالمصطفی بوشهر یادآور شد: این طرح با برپایی سه نمایشگاه و در مجموع 27 غرفه در سه نقطه ساحل بوشهر اجرا شد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه شامل غرفه‎های بصیرت و ولایت، بیداری اسلامی، پاسخگویی به شبهات دینی، شهدا و دلنوشته‎ها و فرقه‎های نوظهور و پخش فیلم و کلیپ بود.

اسماعیل نیا ادامه داد: با وجود همه کاستی‎ها به طور متوسط روزانه حدود یک‌هزار نفر و در مجموع 40 هزار نفر از این نمایشگاه‎ها بازدید کردند.

وی با اشاره به تاکید رعایت اصل عفاف و حجاب در این طرح گفت: مسئولان و مدیران به ویژه متولیان امر عفاف و حجاب حمایت بیشتری برای تبلیغ معارف و انجام امور زیربنایی در این زمینه داشته باشند.

اسماعیل‌نیا افزود: تبلیغ و تبیین عفاف و حجاب رسالت و وظیفه شرعی ماست و با همه مشکلات و مخالفت‎ها در این زمینه کوتاه نمی‎آییم و هراسی نداریم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول