اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برابر حوادث غیرمترقبه

1470 هکتار از باغات هشترود بیمه شدند

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی هشترود گفت: یک هزار و 478 هکتار از باغات دانه‌دار و هسته‌دار شهرستان هشترود در سال زراعی 91-90 بیمه شده است.

1470 هکتار از باغات هشترود بیمه شدند

جعفر صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هشترود اظهار کرد: سطح باغات سیب بارور در شهرستان هشترود یک هزار و 595 هکتار بوده که از این مقدار یک هزار و 357 هکتار در سال ‌جاری زراعی بیمه شده است.

وی افزود: با تلاش و راهنمایی کارشناسان این مدیریت و همکاری شرکت‌های بیمه‌گذار در شهرستان هشترود بیش از 85 درصد سطح باغات سیب شهرستان هشترود زیر چتر حمایت بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفته است.

صادقی به باغداران توصیه کرد با توجه به بروز حوادث غیرمترقبه از قبیل تگرگ، سرمای دیررس بهاره و سایر بلایای طبیعی برای برخورداری از مزایای بیمه نسبت به بیمه کردن باغات خود اقدام جدی و به موقع به عمل آورند.

مدیر جهادکشاورزی هشترود گفت: سطح باغات سیب شهرستان هشترود 2 هزار و 357 هکتار بوده که یک هزار و 595 هکتار آن سیب بارور و بقیه در مرحله غیر باردهی قرار دارند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول