اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

بدحجابی عامل ایستایی و سکون در جامعه اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام بدحجابی را یکی از موانع بزرگ پیشرفت جامعه اسلامی دانست و گفت: بدحجابی از عوامل مهم ایستایی و سکون در جامعه اسلامی است.

بدحجابی عامل ایستایی و سکون در جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری صبح امروز در جمع بانوان بسیجی این شهرستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اظهار داشت: حجاب عنصر مقاومت است و در برابر دشمن که می‌خواهد از طریق ناتو و شبیخون فرهنگی و گسترش فساد جلوی رشد استعداد‌های جوانان ایرانی را بگیرد کارسازترین عنصر است.

وی زن را مظهر ظرافت و جمال آفرینش خواند و افزود: اصلاح جامعه در گرو تقوای زن و محیط خانواده کلاس تدریس زن به شمار می‌رود و بر همین اساس زن مربی بشر است و می‌تواند با تربیت فرزند صالح امتی را رهایی بخشد.

طزری بیان کرد: حجاب از لوازم جدایی‌ناپذیر و ابزارهای اولیه و پایه‌ای جهت برقراری مداوم امنیت اجتماعی است.

وی بدحجابی را یکی از موانع بزرگ پیشرفت جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: ترویج و اشاعه بدحجابی در جوامع اسلامی از حربه‌های فرهنگی دشمنان در راستای صدمه زدن به پیکره اسلام است.

طزری ایجاد آرامش روانی در جامعه، مصونیت زنان در همه زمان‌ها و مکان‌ها، حفظ ارزش‌های انسانی، مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب و سلامت و زیبایی موقعیت اجتماعی و فرهنگی مردان و زنان جامعه اسلامی را از آثار مهم حجاب در ابعاد اجتماعی دانست.

امام جمعه چرام گفت: در اقصی نقاط جهان حتی در جوامع غیر مسلمان نیز اکنون به حجاب روی آورده‌اند و به گونه‌ای احساس امنیت را در برقراری حجاب می‌بینند.

وی ابراز داشت: زنان ایرانی باید تلاش کنند با رعایت بیش از پیش حجاب اسلامی آرامش خانواده را به جامعه بشری عرضه کنند.

طزری توجه دادن به رعایت و نیز باور پوشش نه به عنوان یک اجبار اجتماعی بلکه به عنوان یک ارزش انسانی، دینی و معنوی و یک باور قلبی جهت مصونیت از زشتی‌ها و آسیب‌های اجتماعی را از راهبردهای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف دانست.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول