اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مریوان خواستار شد

ساماندهی وضعیت نامناسب معابر شهری مریوان

خبرگزاری فارس: فرماندار مریوان با اشاره به نارضایتی مردم این شهرستان به دلیل وضعیت نامناسب معابر شهری، خواستار ساماندهی این معضل در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد.

ساماندهی وضعیت نامناسب معابر شهری مریوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله رشیدی‌پور عصر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان مریوان از وضعیت نامناسب معابر شهری که موجب نارضایتی مردم شده انتقاد کرد و افزود: خرابی‌های موجود در سطح شهر به دلیل نبود نظارت کافی بر اجرای کارها و مربوط به سال‌های گذشته است.

به گفته وی با وجود اینکه ساماندهی ترافیک درون‌شهری بر عهده شهرداری و راهنمایی و رانندگی است، اما حل این معضل گسترده مستلزم تعامل و همراهی دستگاه‌های مختلف اجرایی و فرهنگی است.

فرماندار مریوان بر ساماندهی شهر در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: در راستای ایجاد فضای سبز، رفع ترافیک، مرمت خیابان‌ها، معابر، پارکینگ‌های شهری، ناوگان حمل و نقل برون و درون شهری در این شهرستان باید با جدیت کار شود.

رشیدی‌پور افزود: بر اساس اعلام شهرداری مریوان برای نصب علائم و خط‌کشی سطح خیابان‌ها شهر 900 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تامین به موقع اعتبار مورد نیاز و تلاش بیش از پیش همه مسئولین شاهد ارتقا و توسعه هرچه بیشتر این شهرستان مرزی باشیم.

وی در ادامه به نامگذاری سال جدید با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اشاره و استفاده از تولیدات داخلی را زمینه‌ساز تقویت اقتصاد کشور عنوان کرد.

فرماندار مریوان به موفقیت‌های چشمگیر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: سال جهاد اقتصادی سالی پر از موفقیت و سربلندی برای ایران در عرصه‌های مختلف بود و تداوم این راه امری ضروری است.

به گفته رشیدی‌پور تکیه بر مردم مهم‌ترین رمز موفقیت و پیشرفت‌های روز افزون کشور در طول سال‌های بعد از انقلاب بوده است و نامگذاری امسال نیز می‌تواند زمینه توسعه و اقتدار بیش از پیش کشور را فراهم کند.

وی اضافه کرد: در سال جهاد اقتصادی زیرساخت‌های لازم برای تحقق شعار امسال نیز فراهم شده و امیدواریم با تلاش جهادگونه همه مردم و مسئولین شاهد تحقق صد درصدی فرامین مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال باشیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول