اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم ملی‌پوش سایپا:

امیدوارم رفتن کوشا به سایپا آسیب‌ نزند

خبرگزاری فارس: مهاجم ملی‌پوش سایپا البرز درباره استعفای مدیرعامل این باشگاه گفت: امیدوارم این تغییر و تحولات آسیبی به مجموعه سایپا و تیم‌های حرفه‌ای این باشگاه وارد نکند.

امیدوارم رفتن کوشا به سایپا آسیب‌ نزند

کریم انصاری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: آرش کوشا برای حرفه‌ای شدن سایپا تلاش بسیاری انجام داد و این باشگاه از معدود مجموعه‌های ورزشی کشورمان است که براساس اصول حرفه‌ای اداره می‌شود.

وی تصریح کرد: مطلع شدم که طی ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای حفظ کوشا و تداوم حضورش در سایپا البرز انجام شد که متاسفانه وی موافقت نکرده است.

این بازیکن جوان فوتبال کشورمان ادامه داد: امیدوارم مدیریت جدید با همان توان و جدیت فعالیت باشگاه‌ فرهنگی و ورزشی سایپا را ادامه داد و هم چنان این مجموعه بزرگ ورزشی که دارای تیم‌های حرفه‌ای بسیاری است در سطح ایران و آسیا موفق باشد.

* پرسپولیس را مقتدرانه شکست دادیم

انصاری‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار حساس تیمش برابر پرسپولیس تهران اشاره کرد و گفت: ما در این بازی برای برد و کسب 3 امتیاز به میدان رفته و در نهایت نیز مقتدرانه حریف خود را شکست دادیم.

وی افزود: پرسپولیس در این دیدار هماهنگ نبود و ما از همان دقایق ابتدایی بازی توانستیم با گسترش حملات به گل رسیده و شیرازه این تیم را بر هم زنیم.

مهاجم ملی‌پوش سایپا البرز ادامه داد: خوش‌بختانه در این دیدار جوانان سایپا تمام خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا کردند و در نهایت نیز مزد زحمات خود را با پیروزی پر گل گرفتیم.

انصاری‌فرد در پایان اظهار امیدواری کرد که تیمش در 3 بازی نهایی خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امسال نیز موفق باشد.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های سایپا البرز و پرسپولیس تهران عصر روز گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار و نمایندگان کرج توانستند با پیروزی پر گل 4 بر 2 زمین را ترک کنند.

سایپا با کسب این پیروزی 5 رده در جدول لیگ برتر صعود کرد و در جایگاه هفتم نشست.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول