اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفندماه صورت می‌گیرد

برگزاری همایش منطقه‌ای فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی در تبریز

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته پشتیبانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: همایش منطقه‌ای فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی نیمه اسفند ماه با حضور متخصصان برجسته در تبریز برگزار می‌شود.

برگزاری همایش منطقه‌ای فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عادل باقرزاده ظهر امروز در نشست هماهنگی همایش منطقه‌ای فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی، بر ضرورت هماهنگی در زمینه توسعه بخش فرآوری کشاورزی تاکید کرد.

وی گفت: این همایش با حضور کلیه مدیران و مسئولان کارگاه‌های بسته‌بندی و فرآوری محصولات کشاورزی آذربایجان‌شرقی و بازرگانان و فعالان شاغل در صنایع فرآوری و بسته‌بندی برگزار می‌شود.

باقرزاده بیان کرد: محققان و اساتید دانشگاهی رشته‌های مرتبط، کارشناسان و عوامل آموزش و ترویج در کنار مدیران ارشد اجرایی و سیاستگزاران بخش کشاورزی و کشاورزان خبره و پیشرو از جمله مخاطبان این همایش هستند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان صنفی تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان محصولات کشاورزی در کنار سایر مدعوین داخلی در این همایش شرکت خواهند کرد.

دبیر کمیته پشتیبانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: همایش منطقه‌ای فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی نیمه اسفندماه با حضور متخصصان برجسته در  تبریز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: تشکیل ستاد برگزاری همایش و تبیین اهداف، حیطه عملکرد و بخش‌های جنبی، تعیین کارگروه‌ها و تشریح و تفکیک وظایف در هر سه بخش همایش، نمایشگاه جنبی و کارگاه آموزشی در مقدمات اجرایی این همایش مورد توجه قرار گرفته است.

دبیر کمیته پشتیبانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: تشکیل دبیرخانه همایش و تعیین اعضای اصلی دبیرخانه، تهیه و انتشار فراخوان مقاله و تشکیل کمیته داوران نیز در این راستا صورت گرفته است.

باقرزاده خاطرنشان کرد: دریافت، بررسی و اعلام مقالات منتخب و برنامه‌ریزی عملیاتی برای برگزاری نمایشگاه جنبی و کارگاه آموزشی در نظر قرار دارد.

وی اضافه کرد: تاکنون 50 مقاله به این همایش ارسال شده که آثار منتخب در این زمینه در ویژه‌نامه تدوین خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول