اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان وزارت بهداشت خبر داد

بررسی عملکرد معاونت‌های درمان دانشگاه‌های کشور

خبرگزاری فارس: معاون درمان وزارت بهداشت گفت: توسط کارشناسان حوزه درمان وزارتخانه از عملکرد معاونت‌های درمان دانشگاه‌های مختلف بازدید می‌شود.

بررسی عملکرد معاونت‌های درمان دانشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سید حسن امامی رضوی با حضور در نشست مسئولان ارشد وزارت بهداشت، روسا و معاونان درمان دانشگاه‌های قطب جنوب کشور در شیراز، اظهار داشت: بازدید از حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بر اساس قطب‌بندی انجام شده از سال 89 آغاز، سال 90 تثبیت و در سال 91 پیگیری آن هدف‌گذاری شده که امیدواریم این بازدیدها منجر شود که بتوانیم در پایان امسال در تمام حوزه‌های درمان، دانشگاه‌های کشور را رتبه‌بندی کنیم.

سید حسن امامی رضوی افزود: با این رتبه‌بندی دانشگاه‌ها می‌توانند خود را در حوزه‌های مختلف با سایر دانشگاه‌ها مقایسه و در پیشرفت و توسعه خود تلاش کنند.

وی ابراز داشت: نظارت و پایش برنامه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از وظایف فعالان در وزارت بهداشت است که باید علاوه بر تولید برنامه، توزیع بودجه و سیاست‌گذاری‌های کلان در ستاد، انجام شود.

امامی رضوی در ادامه بیان کرد: بر این اساس بازدیدهایی توسط کارشناسان حوزه درمان وزارتخانه از عملکرد معاونت‌های درمان دانشگاه‌های مختلف انجام می‌شود که سعی کرده‌ایم دقیق، عادلانه و سازنده باشد.

معاون درمان این دانشگاه نیز گفت: در نشست مسئولان ارشد وزارت بهداشت، روسا و معاونان درمان دانشگاه‌های قطب جنوب کشور به میزبانی شیراز به عنوان مرکز قطب جنوب، عملکرد معاونت‌های درمان شش دانشگاه جنوب کشور مورد بررسی قرار گرفت.

افشین امینی اضافه کرد: مدیرکل‌ها و ناظران وزارت بهداشت به منظور ارزیابی عملکرد معاونت‌های درمان دانشگاه‌ها به صورت دوره‌ای از این حوزه‌ها بازدیدهایی انجام داده‌اند که در این نشست گزارش بازدیدها ارائه و مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند خود را بر اساس این گزارش‌ها ارزیابی و نقاط قوت و اشکال خود را شناسایی کنند.

امینی بیان کرد: بر اساس این گزارش‌ها، عملکرد حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بیشتر زمینه‌ها مطلوب ارزیابی شد.

وی گفت: ما در حوزه درمان با استفاده از گزارش‌های ارائه شده در این نشست، نقاط قوت و ضعفمان را مورد بررسی قرار می‌دهیم و برای رفع مشکلات موجود در برنامه عملیاتی سال 91 برنامه‌ریزی می‌کنیم تا با برطرف کردن عیب‌ها و تقویت نقاط قوت‌مان بتوانیم گام دیگری برای ارتقای سلامت مردم استان فارس برداریم.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس برنامه‌ای در حوزه درمان، کل کشور را به 9 قطب تقسیم کرده که قطب جنوب کشور با مرکزیت شیراز شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، جهرم، فسا، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول