اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستارا خبر داد

احداث مسکن بهداشت و درمان آستارا

خبرگزاری فارس: رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستارا از آغاز عملیات احداث پروژه مسکن 100 واحده بهداشت و درمان در شهرستان آستارا خبر داد.

احداث مسکن بهداشت و درمان آستارا

محمود ساسانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با بیان اینکه پروژه مسکن بهداشت و درمان این شهرستان به‌زودی عملیاتی می‌شود، اظهار کرد: فاز نخست پروژه احداث مسکن پرسنل بهداشت و درمان با ظرفیت 100 واحد در شمال شهر آستارا احداث می‌شود.

وی، درباره همکاری دو شرکت تعاونی مسکن ثارالله و تعاونی مسکن شبکه بهداشت و درمان آستارا افزود: پس از شش سال وقفه و تشکیل جلسه با شرکت تعاونی مسکن بهداشت و درمان مقرر شده تا با نظارت مستقیم اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آستارا شرکت ثارالله مسئولیت احداث این پروژه را بر عهده بگیرد.

این مسئول، واحدهای پروژه مذکور را در سه متراژ 80، 75 و 96 متری عنوان کرد و گفت: پروژه مسکن بهداشت و درمان آستارا در زمینی به مساحت دو هزار و 150 متر مربع در کوی شهید خدایی قنبر محله آستارا احداث می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه تمام پرسنل شاغل و بازنشسته شبکه بهداشت و درمان می‌توانند در این تعاونی عضو ‌شوند، تصریح کرد: اعطای وام 25 میلیون تومانی به ثبت نام کنندگان با شرط داشتن شرایط اعطای وام مهر است و در غیر این صورت باید از دیگر تسهیلات استفاده کنند.

ساسانیان، با اشاره به اینکه تعاونی مسکن بهداشت و درمان ثارالله با همت تمام اعضای تعاونی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: با همت مردم و حمایت مسئولان آستارا پروژه مسکن مذکور در موعد مقرر احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول