اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شاهین ـ استقلال؛ داستان یک صعود یا سقوط

شاهین با انگیزه به دنبال استقلال خسته

خبرگزاری فارس: تیم‌های شاهین و استقلال امروز در حالی به مصاف هم می‌روند که یک تیم برای ماندن و دیگری برای قهرمانی می‌جنگد.

شاهین با انگیزه به دنبال استقلال خسته

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر دیدار تیم‌های شاهین و استقلال در حالی عصر امروز در بوشهر برگزار می‌شود که شاهین بوشهر و هواداران خونگرمش به دنبال پیروزی در این بازی و فرار از منطقه خطر هستند و استقلال خسته نیز به دنبال کسب پیروزی برای گرفتن صدر جدول از سپاهان.

نکته مهم درباره استقلال این است که این تیم به تازگی دیداری حساس را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با الجزیره امارات داشته و روز گذشته نیز پس از تمرین بلافاصله به بوشهر رسیده، با این حال به نظر می‌رسد تیم خسته استقلال دیداری سخت را در مقابل تیم باانگیزه شاهین و هوادارانش داشته باشد.

اما با توجه به باخت چهار بر دو پرسپولیس مقابل سایپا و اینکه قرمزپوشان نیز به تازگی در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته‌اند این شائبه را به وجود آورده که استقلالی‌ها هم در این بازی خسته باشند و این فرصت خوبی برای شاهین و بوشهری‌هاست تا بهترین استفاده را ببرند، اما ناگفته پیداست استقلال نمی‌خواهد به این راحتی کورس قهرمانی با سپاهان و تراکتورسازی را رها کند.

طرف دیگر میدان شاهین بوشهری است که نام این تیم برای هوادارانش با حاشیه و مشکلات مالی عجین شده است، اما خوبی شاهین به این است که هوادارانش همیشه و در بدترین شرایط نیز امیدوار به آینده هستند و از تیمشان برد می‌خواهند.

این روزها نیز از شدت وضعیت بحرانی شاهین کاسته شده هر چند هنوز حاشیه‌هایی در کنار این تیم وجود دارد اما شاهین امروز بهترین سلاح شکست استقلال که همان روحیه و حمایت هواداران باشد را در اختیار دارد.

موضوع دیگری که این دیدار را حساس‌تر کرده این است که این دو تیم حدود یک ماه و نیم قبل در دیدار پایانی رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم رفتند و آن ماراتن فوتبال را استقلال در ضیافت پنالتی‌ها به نفع خود به پایان برد.

شاهین حالا علاوه بر اینکه می‌خواهد با شکست استقلال از منطقه خطر خارج شود به دنبال تلافی شکست در جام حذفی هم هست.

این دیدار با تمام جوانب بررسی شده می‌تواند تا حدود زیادی وضعیت قهرمان لیگ و تیم‌های سقوط کننده را مشخص کند.

شاهین به هیچ وجه دوست ندارد در این بازی امتیازی از دست بدهد و استقلال خسته از راه نیز به این راحتی امتیاز بده نیست.

 

* لیدرهای پرسپولیس در ورزشگاه بوشهر

حساسیت این بازی برای شاهینی‌ها به اندازه‌ای بوده که کانون پرتلاش هواداران شاهین از دو لیدر پرسپولیس برای حمایت شاهین دعوت کرده‌اند.

لیدرهای پرسپولیس امروز وارد بوشهر شدند تا به کمک لیدرهای شاهین بوشهر روز سختی را برای آبی پوشان پایتخت رقم زده و خاطره‌ای به یاد ماندنی را برای بوشهر‌ی‌ها ثبت کنند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول