اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صنایع مس سرچشمه:

مهم‌ترین دیدار فصل مس سرچشمه برابر شاهین بوشهر است

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صنایع مس سرچشمه گفت: بازی مقابل شاهین بوشهر مهم‌ترین دیدار مس سرچشمه در این فصل از مسابقات است.

مهم‌ترین دیدار فصل مس سرچشمه برابر شاهین بوشهر است

ساکت الهامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به بازگشت دوباره‌اش به فوتبال کرمان اظهار داشت: پس از رفتنم از کرمان، پیشنهاداتی از چند تیم داشتم اما شرایط به‌گونه‌ای رقم خورد که یک بار دیگر به کرمان برگشتم.

وی افزود: مذاکرات رضایت‌بخشی با مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه و اصغر شرفی سرمربی تیم فوتبال داشتم و پس از توافقات اولیه یک بار دیگر به کرمان بازگشتم.

الهامی با بیان اینکه هدف و خواسته‌اش تنها کمک کردن به تیم است، گفت: باید اقدامات لازم برای ماندن تیم در لیگ انجام شود، تیم در شرایط کنونی نیازمند توجه بیشتر در مسائل روحی و روانی است، ضمن آنکه چند پیروزی و افزایش تمرینات تیم می‌تواند، مشکلات تیم را حل کند.

وی نتیجه دیدار مقابل راه‌آهن را رضایت‌بخش دانست و خاطرنشان کرد: بازی سختی برابر راه‌آهن داشتیم، پیروزی مقابل این تیم شش امتیاز داشت، زیرا با توجه به اختلاف امتیازی که از قبل بین مس و تیم‌های انتهای جدول ایجاد شده بود، این پیروزی موجب شد تا شرایط تغییر کند و برای جبران فراهم شود.

الهامی یکی از مشکلات کنونی را عدم در اختیار داشتن زمان لازم برای ریکاوری و استراحت بازیکنان تیمش و سایر رقبا دانست و افزود: این مسئله به تیم لطمه می‌زند، ضمن آنکه عدم در اختیار داشتن نفراتی چون علی سامره، محسن مظفری و وحید علی‌آبادی موجب شده تا برابر شاهین با مشکلاتی روبه‌رو شویم.

وی با بیان اینکه سابقه کار کردن با نفراتی از جمله مرحوم ناصر حجازی، فیروز کریمی و صمد مرفاوی در کارنامه‌ام وجود دارد، گفت: این اشخاص از نظر فنی در بهترین سطح فوتبال کشور قرار دارند و من نیز خصوصیات ویژه‌ای از آنها آموخته‌ام.

الهامی گفت: به نظر من مس در شرایط فعلی تنها به مباحث فنی نیازمند نیست، بلکه به بحث روحی و روانی در کنار زمین درحین برگزاری مسابقات و حضور یک مربی در کنار زمین نیز نیاز دارد.

وی تصریح کرد: شرفی مربی کار بلدی است و روح و روان بزرگی دارد و همواره علاقمند است تا برای موفقیت برابر حریفانش بجنگد تا به پیروزی برسد.

الهامی در زمینه دیدار مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: بازی مقابل شاهین بوشهر مهم‌ترین دیدار مس سرچشمه در این فصل از مسابقات است و با شرایط مس در جدول مسابقات کسب امتیاز از این مسابقه می‌تواند، اختلاف امتیازی مس در جدول مسابقات با سایر تیم‌ها را کاهش دهد و پس از آن ما می‌توانیم بعد از کسب سه امتیاز همچون دیگر تیم‌ها برای موفقیت قد علم کرده و خود را از انتهای جدول جدا کنیم.

وی در زمینه دو دیدار خارج از خانه تیمش برابر شاهین بوشهر و صبای قم ابراز داشت: از شاهین بوشهر و افکار فیروز کریمی شناخت خوبی دارم، آنها تیم خوبی هستند و با توجه به شرایط موجود به عقیده من جایگاهشان در جدول مسابقات پله‌های پایین جدول نیست.

مربی تیم فوتبال صنایع مس سرچشمه خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که باید در بوشهر به آن توجه داشت، جو ورزشگاه و شرایط ناشی از حضور تماشاگران در ورزشگاه است، اما از صبای قم نیز شناخت کاملی دارم و به راحتی می‌توانم، ادعا کنم مقابل صبای قم به مشکل برنمی‌خوریم.

انتهای پیام/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول