اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر خبر داد

ایجاد 3 مرکز درمان بستر در بخش‌های مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: فرماندار مشگین‌شهر از ایجاد سه مرکز درمان بستر در بخش‌های رضی، مرادلو و لاهرود از توابع شهرستان مشگین‌شهر خبر داد.

ایجاد 3 مرکز درمان بستر در بخش‌های مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمداوغلی صبح امروز در جلسه بررسی اجرای طرح پزشک خانواده شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: این مراکز می‌تواند بسیاری از نیازمندی‌های درمانی شهرستان مشگین‌شهر را برطرف و مردم را بی‌نیاز از مراجعه به سایر بخش‌ها برای درمان کند.

وی افزود: با اخذ مجوز لازم از سازمان انرژی اتمی کشور به زودی دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) راه اندازی می‌شود که در این صورت یک پزشک متخصص مغز و اعصاب برای آغاز فعالیت این دستگاه استخدام می‌شود.

محمداوغلی ادامه داد: با خرید دستگاه ویدئو آندوسکوپ برای این شهرستان امیدواریم بخشی از مشکلات درمانی آن در این حوزه برطرف شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مشگین‌شهر نیازمند احداث واحدهای بزرگ بهداشتی و درمانی است افزود: علاوه بر احداث این واحدها امیدواریم با اجرای طرح پزشک خانواده توده مردم این شهرستان از خدمات بهداشتی و پزشکی در منطقه خود بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان اجرای طرح پزشک خانواده در این شهرستان را یادآور شد و بیان داشت: طرح پزشک خانواده طرحی مهم و قابل توجه است که با ویزیت بیماران در محل نسبت به شناسایی امراض آنان اقدام می‌شود.

فرماندار مشگین‌شهر تصریح کرد: اجرای طرح پزشک خانواده شهری زمینه ایجاد اشتغال در این شهرستان را تسهیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمداوغلی با بیان اینکه با اجرای این طرح بخشی از مشکلات بیکاری فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی برطرف می‌شود، ابراز داشت: برای هر سه هزار نفر جمعیت شهری یک پزشک، یک ماما، یک پرستار و یک نفر نیروی آزمایشگاهی مشغول کار خواهند شد.

وی با بیان اینکه در سرشماری سال 90 تعداد جمعیت شهری شهرستان مشگین‌شهر افزایش یافته، اجرای این طرح را موجب ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه دانست.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول