اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در خبرگان رهبری:

سپاه الگویی برای آزادیخواهان جهان برای رهایی از ظلم و ستم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در خبرگان رهبری با بیان اینکه سپاه شجره طیبه انقلاب برای حفاظت از دستاوردهای آن است، گفت: سپاه الگویی برای آزادیخواهان و الهام‌بخش ستمدیدگان برای رهایی از ظلم و ستم طاغوت‌ها شده است.

سپاه الگویی برای آزادیخواهان جهان برای رهایی از ظلم و ستم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی صبح امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) مراغه اظهار کرد: این نهاد مردمی از بدو تاسیس همیشه تلاش کرده پاسدار و حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشد.

وی افزود: این شجره طیبه پس از 30 سال به قدری به رشد و بالندگی رسیده که الگویی برای آزادیخواهان و الهام‌بخش ستمدیدگان برای رهایی از ظلم و ستم طاغوت‌ها شده است.

امام جمعه مراغه در ادامه از بسیجیان به‌عنوان تربیت یافتگان مکتب پاسداران یاد کرد و افزود: بسیجیان نیز در کنار پاسداران برای عزت و سربلندی ایران اسلامی در تلاش و تکاپو هستند.

پورمحمدی، از بسیجیان خواست برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر با قرآن و محتوای غنی آن انس داشته باشند.

سپاه پیام‌رسان انقلاب به آزادیخواهان جهان است

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این مراسم گفت: سپاه پیام‌رسان انقلاب به آزادیخواهان و مسلمانان مظلوم جهان است.

پرویز علیپور افزود: سپاه و بسیج از بدو تاسیس همیشه و در همه جا در خدمت مردم ایران بوده و با وجود این نهاد مردمی مقدس همه تهدیدهای خارجی یاوه‌گویی است.

وی افزود: وجود تفکر بسیجی در ایران اسلامی موجب شده که کشور ما مرزهای توسعه و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی و به کشور علمی منطقه تبدیل شود.

وی، نقش طلاب را در جامعه بسیجی کشور تاثیرگذار دانست و افزود: طلاب می‌توانند با تغذیه فکری جامعه سد محکمی در برابر جنگ نرم دشمن باشند.

فرمانده سپاه مراغه، با اشاره به حضور طلاب در عرصه‌های هشت سال دفاع مقدس افزود: روحانیون و طلاب در طول هشت سال دفاع مقدس در کنار همه اقشار جامعه برای پاسداری از تمامیت ارضی ایران اسلامی تلاش کردند.

در این مراسم همچنین یکی از طلاب حوزه علمیه مراغه معمم شده و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) معرفی شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول