اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از رای کمیته انضباطی عنوان شد

پیوس: به ناحق از لیگ آزادگان کنار رفتیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری پس از سقوط این تیم به لیگ دسته دو فوتبال گفت: به ناحق از لیگ آزادگان کنار رفتیم.

پیوس: به ناحق از لیگ آزادگان کنار رفتیم

فرشاد پیوس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: آخرین هفته این رقابت‌ها روزهای تلخ فوتبال ساری بود که با ناباوری و رعایت نکردن فوتبال پاک از سوی برخی مدیران و بازیکنان به ناحق از لیگ آزادگان کنار رفتیم.

وی افزود: صنعت ساری از تیم‌های بسیار جوان و بومی لیگ آزادگان فوتبال کشور است که استحقاق حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور را داشت.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتبال در ادامه متذکر شد: تیم فوتبال صنعت ساری با رای ناعادلانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سقوط کرد، زیرا مسئولان می‌توانستند بازی انجام نشده دو تیم سایپا شمال و صنعت ساری را به نفع نماینده ساری اعلام کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: از مدیران و بازیکنان سایپا شمال انتظار بیشتری می‌رفت که برای بقای تیم صنعت ساری دیگر نماینده استان‌شان در بازی مقابل مس رفسنجان کرمان حداقل با بازیکنان اصلی به میدان برود.

وی یادآور شد: شکست پرگل سایپا شمال در برابر مس رفسنجان باعث سقوط صنعت ساری از لیگ آزادگان شد که به طور حتم این مسئله باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بررسی شود.

پیوس تصریح کرد: کاش دو هفته زودتر به این تیم می‌آمدم تا سهمیه تیم برای فصل آینده در لیگ آزادگان حفظ می‌شد.

وی گفت: شهروندان مازندرانی به ویژه ساروی‌ها از بهروان ریاست هیئت فوتبال استان که مسئولیت مهم در فدراسیون دارند انتظار بیشتری دارند که حمایت لازم از تیم صنعت ساری داشته باشد و حق قانونی این تیم را بگیرد تا حق تیم شهرش خورده نشود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری ابراز داشت: در شش بازی که به عنوان سرمربی در کنار تیم صنعت ساری بودم سه پیروزی و دو تساوی و یک شکست کسب کردم و از 18 امتیاز لازم 11 امتیاز برای تیم به دست آوردم و تنها دو بار گل خوردیم.

ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس تهران بیان داشت: در بازی آخر مقابل ایرانجوان بوشهر بازیکنان تیمم مستحق باخت نبودند، توپ و میدان 90 دقیقه در اختیار ما بود و از شش موقعیت خود استفاده نکردیم و بازیکنان مقابل از دو موقعیت خود در ناباوری تیم ما را شکست دادند.

وی در پایان متذکر شد: سقوط صنعت ساری از تلخ‌ترین اتفاقات دوران ورزشی‌ام بود که خودم به شخصه از این اتفاق بسیار ناراحت و دلگیر شدم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال صنعت ساری از 26 بازی خود در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های جام آزادگان 26 امتیاز کسب کرد و با تفاضل گل کمتر نسبت به مس رفسنجان کرمان به همراه پیام مخابرات شیراز به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول