اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار وحدتیه:

3.8 میلیارد ریال برای تملک املاک خیابان‌های وحدتیه هزینه شد ‌

خبرگزاری فارس: شهردار وحدتیه گفت: 3.8 میلیارد ریال برای تملک املاک خیابان‌های وحدتیه هزینه شد.

3.8 میلیارد ریال برای تملک املاک خیابان‌های وحدتیه هزینه شد ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد عبدالحمید صفایی ‌شنبه شب در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی سعدآباد اظهار داشت: شهرداری وحدتیه در سال‌های اخیر تمام توان خود را برای گسترش خدمات و فعالیت‌های خود به کار گرفته است.

شهردار وحدتیه جلب رضایت شهروندان را مهم‌ترین اولویت شهرداری وحدتیه دانست و خاطر نشان کرد: جلب رضایت شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری است و از تمام توان، پتانسیل و امکانات موجود در این راستا بهره خواهیم برد.

صفایی ابراز داشت: شورای اسلامی وحدتیه همکاری مطلوب با شهرداری داشته و در تمامی برنامه‌ها مانند یار و یاور در کنار شهرداری قرار داشته و راه را برای انجام پروژه‌های عمرانی هموار کرده است.

وی اضافه کرد: تملک املاک واقع در پروژه‌های عمرانی از مسائل مهمی است که در اجرای پروژه‌های عمرانی مؤثر است و شهرداری وحدتیه پیگیری‌های شایانی در این راستا انجام داده است.

این مسئول در ارتباط با فعالیت شهرداری وحدتیه در تملک املاک موجود در مسیر پروژه‌های عمرانی بیان داشت: تملک املاک خیابان‌های انقلاب، شهید بهشتی، حافظ، سعدی، ساحلی شمالی و جنوبی بخشی از اقدامات یک ساله شهرداری وحدتیه در زمینه تملک املاک موجود در حریم پروژه‌های عمرانی بوده است.

شهردار وحدتیه با اشاره به اینکه اجرای این اقدامات با اعتباراتی هنگفت صورت پذیرفته است گفت: تملک این املاک با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون ریال صورت پذیرفته است.

صفایی افزود: همکاری شهروندان در زمینه تملک املاک در پروژه‌های عمرانی بسیار مهم است و از ایشان می‌خواهیم در این زمینه با شهرداری همکاری مطلوب داشته باشند.

شهردار وحدتیه ادامه داد: آبادانی شهر وحدتیه از مهم‌ترین اولویت شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه است و در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول