اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرماندار آمل

برنامه‌ ستاد ارتحال حضرت امام(ره) در آمل اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل برنامه‌ ستاد ارتحال حضرت امام(ره) در آمل را اعلام کرد.

برنامه‌ ستاد ارتحال حضرت امام(ره) در آمل اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده عصر امروز در نخستین نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت روز سوم خرداد در جمع مدیران شهری بیان داشت: امام امت یکی از بزرگ‌ترین سیاست‌مداران جهان اسلام بودند که با مجاهدت و جانفشانی خود توانستند نظام 2  هزار و 500 ساله شاهنشاهی را به خاک و خون بکشانند و اسلام را در ایران حاکم کنند.

وی با اشاره به اینکه شاه نوکر اصلی آمریکا بوده که ایران را از همه لحاظ به ابتذال کشانده بود، افزود: باید بیش از گذشته در معرفی جنبه‌های دینی، اعتقادی، سیاسی، مذهبی و دشمن‌ستیزی امام خمینی(ره) و زندگی پربارشان به نسل‌های آینده و مردم دنیا تلاش و کوشش داشته باشیم تا در صدور انقلاب و شناساندن بنیانگذار کبیر آن به جهانیان نقش بسزایی ایفا کنیم.

اکبرزاده با اشاره به اینکه باید همیشه ایران اسلامی در دنیا با نام امام راحل شناخته شود، گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام امت در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.

نماینده عالی دولت در آمل با اشاره به اینکه منویات رهبر انقلاب نیز هم‌اکنون برگرفته از تفکرات و اندیشه‌های دینی امام در اسلام ناب است، ابراز داشت: بیداری اسلامی که هم‌اکنون در کشورهای جهان اسلام، خاورمیانه و برخی از کشورهای اروپایی مشاهده می‌شود برگرفته از اندیشه های معمار کبیر انقلاب است پس باید در راستای حفظ و حراست از اندیشه‌های امام و انتقال آن به نسل جدید بیش از گذشته بکوشیم.

وی درباره برنامه های ستاد ارتحال امام در این شهرستان تصریح کرد: در سال گذشته سهمیه اعزام مردم آمل برای سالروز رحلت امام به مرقد ایشان 2 هزار و 500 نفر بوده که تاکنون در زمینه اعزام از سوی مسئولان استانی به این شهرستان ابلاغی صورت نگرفته است.

اکبرزاده با اشاره به تجدید عهد و میثاق مردم با آرمان‌های امام و شهدا اضافه کرد: اعزام کاروان پیاده از گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) آمل به مقصد مرقد امام راحل با عنوان کاروان " از حرم تا حرم"، اعزام بسیجیان و مردم به تهران، برگزاری مراسم ستاد متمرکز و مراسم‌های مختلف شهری از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد ارتحال امام امت در این شهرستان است.

فرماندار آمل در پایان خاطرنشان کرد: خرداد ماه فرصت بسیار مناسبی است تا بار دیگر همه مردم کشور بسیج شده و بار دیگر با تمام امکانات وارد صحنه شوند تا قدرت سیاسی و همت و همبستگی خود را بیش از گذشته به رخ جهانیان بکشانند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول