اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جدید گمرک بندر دیر معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور شماری از مسئولان شهرستان و استانی مدیر جدید گمرک بندر دیر معرفی شد.

مدیر جدید گمرک بندر دیر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا تلاشان معاون گمرکات استان بوشهر عصر امروز در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید گمرک بندر دیر با برشمردن برخی از ویژگی‌های ممتاز و ویژه بندر تجاری دیر و نقش آن در توسعه اقتصادی و گمرکی استان بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود در آینده‌ای نزدیک می‌توان بندر دیر را به عنوان دومین و تاثیرگذارترین بندر تجاری استان شناخت و این بندر در سطح ملی به عنوان بندر مهم تجاری شناخته خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود در این نشست که در فرمانداری شهرستان دیر برگزار شد، خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه بندری و تجاری دیر را ستود و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تکمیل طرح توسعه‌ای بندر تجاری دیر، لایروبی ضلع شرقی و احداث پست جدید شاهد رونق فراوان تجارت دریایی و بندری در این بندر مهم استان بوشهر باشیم.

فرماندار شهرستان دیر نیز در این نشست تعدد شناورهای تجاری، زیرساخت‌های مناسب و نیروی انسانی ماهر و متخصص، لنگرگاه‌های مناسب را از مهم‌ترین مولفه‌های بندر دیر در حوزه تجارت و اقتصاد برشمرد و گفت: امیدواریم با وجود این زیرساخت‌های مناسب با همراهی و تعامل سایر نهاد و دستگاه‌های دولتی در استان شاهد رشد و شکوفایی دو چندان این بندر باشیم.

علی بحرانی با اشاره به نامگذاری سال 91 با عنوان سال تولید ملی ،حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: پشتیبانی از تجار، سفاران، ملوانان و مالکان شناورهای تجاری خود به نوعی حمایت از کار و سرمایه ایرانی محسوب می‌شود و ظرفیت خوب اسکله و بندر تجاری دیر می‌تواند در کمک به توسعه صادرات و حمایت از تولید محصولات ملی نقش بسزایی ایفا کند.

در این نشست از خدمات اکبر خلیلی رئیس سابق گمرک بندر دیر نیز تجلیل به‌ عمل آمد و حسین جمالی به عنوان رئیس جدید گمرک بندر دیر معرفی شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول