اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجتمع آموزش فنی‌وحرفه‌ای کرمان خبر داد

آغاز: ثبت‌نام دوره‌های آموزشی رایگان در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس مجتمع مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: ثبت‌نام دوره‌های آموزش رایگان 8 رشته مهارتی در مجتمع‌ مراکز فنی و حرفه‌ای کرمان آغاز شد.

آغاز: ثبت‌نام دوره‌های آموزشی رایگان در کرمان

اسماعیل میرکمانداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از امروز ثبت‌نام دوره‌های آموزش رایگان هشت رشته مهارتی در مجتمع‌ مراکز فنی و حرفه‌ای کرمان آغاز شد.

میرکمانداری خاطر نشان کرد: مجتمع مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در رشته‌های لوله‌کشی صنعتی، ورقکاری، جوشکاری برق، تعمیر لوازم گازسوز، تعمیر ماشین‌های الکتریکی، برق صنعتی درجه دو، درودگری و برای نخستین مرتبه در کرمان برق صنعتی درجه یک را به صورت رایگان آموزش می‌دهد.

وی معرفی برای اعطای وام، معرفی به صنایع به منظور اشتغال، امکان صدور جواز کار از صنف مربوطه، اعطای محدود خوابگاه و سلف سرویس برای متقاضیان شهرستانی و به ویژه گواهینامه بین‌المللی مهارت را از جمله مزایای این آموزش‌های منجر به اشتغال بیان کرد.

میرکمانداری مهلت ثبت‌نام را حداکثر تا 10 اردیبشهت ماه جاری ذکر کرد و گفت: متقاضیان با توجه به محدودیت ظرفیت هر چه سریع‌تر به آدرس مجتمع مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای واقع در بلوار جمهوری اسلامی‌ مراجعه و یا با  تلفن 211735 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول