اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار صورت گرفت

جراحی میکروسکوپی پیوند عصب در زرند

خبرگزاری فارس: نخستین عمل جراحی میکروسکوپی پیوند عصب در بیمارستان امام علی (ع) تأمین اجتماعی شهرستان زرند با موفقیت انجام شد.

جراحی میکروسکوپی پیوند عصب در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، نخستین عمل جراحی میکروسکوپی پیوند عصب در بیمارستان امام علی (ع) تأمین اجتماعی شهرستان زرند با موفقیت انجام شد.

مهدی جعفری پزشک معالج جوان 27 ساله در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: این پسر جوان با جسم نافذ و غیر ‌نافذ دچار جراحت و پارگی عصب رادیال و پارگی تاندون‌ها و عضلات ساعد و از طرفی دچار شکستگی استخوان شده بود که توسط ارتوپد پلک‌گذاری شد.

وی بیان داشت: در مدت زمان پنج ساعت موفق به ترمیم عصب، تاندون‌ها و عضلات ساعد این بیمار شدیم.

جعفری افزود: ترمیم عصب کار فوق ‌تخصصی و نیازمند امکانات جراحی میکروسکوپی است که با همکاری کارکنان مجرب اطاق عمل بیمارستان برای نخستین بار در زرند با موفقیت به پایان رسید.

منصور هاشمی رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی زرند نیز گفت: این عمل جراحی برای نخستین بار در بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان زرند با موفقیت انجام شد.

وی بیان داشت: قصد داریم تا با ارائه خدمات درمانی با‌ کیفیت‌ با توکل به خداوند متعال و به پشتوانه نیروی انسانی کارآمد و دانش‌مدار در محیطی سرشار از آرامش در کشور پیشگام باشیم.

هاشمی عنوان کرد: بیمارستان امام علی (ع) تأمین اجتماعی زرند با کارکنان توانمند و فناوری روزآمد در راستای ارائه خدمات درمانی سرپایی و بستری به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی ایجاد شده است و به سایر مراجعان نیز خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: این بیمارستان با ظرفیت اسمی 160 تخت با سابقه 15 ساله در زمینی به مساحت 66 هزار متر‌ مربع و زیربنای 18 هزار متر ‌مربع دارای درمانگاه تخصصی و بخش‌های داخلی‌، اطفال و نوزادان‌، جراحی زنان و زایمان‌، جراحی مردان‌، بخش ویژه سی‌سی‌یو‌، فیزیوتراپی و همچنین اورژانس‌، زایشگاه و اتاق عمل است.

هاشمی ابراز داشت: این بیمارستان دارای تخصص‌های لازم برای بستری بیماران ارتوپدی‌، اورولوژی، گوش‌، حلق و بینی، عفونی و قلب از بیمارستان‌های موفق سازمان تأمین اجتماعی است.

وی کسب درجه یک عالی و یک طی هفت سال اخیر از وزارت بهداشت، دریافت گواهینامه ISO 9001-2000 از شرکت QMI کانادا، کسب درجه عالی و مطلوب در ارزشیابی APPROVE دانشگاه‌های تهران، کسب نشان دوستدار کودک از یونیسف، کسب عنوان بیمارستان سالم، واحد برتر در ارزشیابی ترویج تغذیه با شیر مادر، واحد برگزیده در حاکمیت بالینی در سطح کشور، رتبه اول کشوری دفتر پرستاری‌ در سه سال متوالی‌ را از موفقیت‌های این بیمارستان عنوان کرد.

جوان 27 ساله زرندی که از ناحیه دست راست دچار آسیب جدی شده بود از تلاش‌های ارزنده پزشکان و کادر اطاق عمل در درمان خود قدر‌دانی کرد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول