اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاداکسین خوزستان:

با 6 مصدوم به مصاف صدرنشین می‌رویم

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاداکسین خوزستان (بهبهان) گفت: امروز با 6 مصدوم در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رویم.

با 6 مصدوم به مصاف صدرنشین می‌رویم

غلامعباس اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص بازی عصر امروز خود در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال کشور اظهار کرد: تیم ما روحیه خوبی داشته و تمرینات خوب و مناسبی برای این دیدار سخت انجام داده‌ایم، اما روز بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: سپاهان اصفهان، نماینده ایران در مسابقات هندبال آسیا بوده و رویارویی با این تیم در اصفهان بسیار سخت است و تلاش زیادی را می‌طلبد.

اسماعیلی با اشاره به شش مصدوم خود تصریح کرد: تیم ما نیز با شماری از مصدومان مواجه است و برای بازی عصر امروز ما به جای 16 بازیکن، تنها 12 بازیکن را به هیئت برگزار‌ کننده معرفی کرده‌ایم.

سرمربی فولاداکسین خوزستان (بهبهان) از تلاش برای جذب دو بازیکن جدید برای این تیم خبر داد و گفت: در حال حاضر در تلاش برای جذب رحیم مؤمنی از نیروی زمینی برای بغل چپ و مهرداد مهیار از تیم پارسیان برای بغل راست هستیم؛ مهیار برای این بازی رسیده اما برای جذب مؤمنی به مشکلاتی از سوی فدراسیون برخورد کرده‌ایم که در حال حل آنها هستیم.

وی خاطر نشان کرد: با جذب این دو بازیکن، کمی از کمبود مشکل تیم حل می‌شود اما با توجه به مشکلات مالی نگران پرداخت قرارداد آنها هستیم.

اسماعیلی بیان کرد: از ابتدای فصل تاکنون شرکت فولاداکسین تنها 90 میلیون تومان به تیم داده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون نیز یک ریال پرداخت نشده است و بازیکنان ما با اینکه پول خود را دریافت نکرده‌اند وارد زمین شده و بازی می‌کنند.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول