اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان:

وضعیت آلودگی زنجان در وضعیت هشدار است / بیماران تنفسی فعالیت خود را کم کنند

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: به دلیل وجود ریزگردهای در آسمان زنجان، وضعیت آلودگی استان زنجان در وضعیت هشدار قرار دارد.

وضعیت آلودگی زنجان در وضعیت هشدار است / بیماران تنفسی فعالیت خود را کم کنند

علی اسدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: وضعیت آلودگی هوا امروز از حالت بحرانی خارج شده است و در وضعیت هشدار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میانگین گرد و غبار در فضای استان زنجان، 233 میکروگرم در متر مکعب است، تصریح کرد: این میزان نسبت به 24 ساعت گذشته کاهش یافته است.

*دیروز هوای استان زنجان در وضعیت بحرانی بود

کارشناس مسئول هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه از صبح دیروز گرد و غبار از مناطق جنوبی به استان زنجان وارد شده است، افزود: دیروز هوای استان زنجان همراه با گرد و غبار شدید بود.

وی با بیان اینکه به همشهریان به‌ویژه کودکان، سالمندان و بیمارانی که مشکلات تنفسی دارند، توصیه می‌شود امروز نیز فعالیت خود را کم کنند، خاطرنشان کرد: ضروری است بیماران تنفسی حتما از ماسک برای انجام فعالیت‌های خود استفاده کنند.

اسدی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته میانگین ریزگردها در استان زنجان 677 میکروگرم بر متر مکعب بود، خاطرنشان کرد: این وضعیت در حال حاضر مطلوب و رو به کاهش است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول