اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارائه خاطرات یکی از آزادگان استان قم

عشق در قفس منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از چاپ مجموعه خاطرات یکی از آزادگان استان قم با عنوان «عشق در قفس» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

عشق در قفس منتشر می‌شود

محمدرضا اشعری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: این بنیاد در راستای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت‌های فرهنگی، هنری، تحقیقی، پژوهشی و فرهنگی و تبلیغات میدانی را انجام می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت این بنیاد برای آشنایی نسل جدید با دفاع مقدس و آثار مربوط به آزادگان و رزمندگان مؤثر است، بنابراین دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در برخی دانشگاه‌ها راه‌اندازی شده است.

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به آثار در دست چاپ این بنیاد گفت: برخی از آثار مکتوب در زمینه شعر و داستان دفاع مقدس در دست اقدام است.

وی خاطر نشان کرد: کتابی با عنوان «هنوز نام تو گمنامی» شامل مجموعه آثار شعرای استان قم در زمینه دفاع مقدس بوده که از سوی سید مهدی حسینی تدوین شده است.

اشعری خاطر نشان کرد: این مجموعه شامل 150 اثر بوده و به نقد و بررسی شعر دفاع مقدس در سال‌های پس از جنگ می‌پردازد.

وی عنوان داشت: دومین مجموعه خاطرات استان قم به عنوان جلد دوم کتاب آخرین حلقه رزم آماده شده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به چاپ برسد.

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم یادآور شد: مجموعه خاطرات یکی از آزادگان استان قم با عنوان «عشق در قفس» نوشته حدادی اکنون در آستانه چاپ است و پس از چاپ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. 

وی تصریح کرد: شعر کودک با موضوع دفاع مقدس و حمایت‌های مردمی از رزمندگان در دفاع مقدس با تصویرگری مناسب و مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای چاپ آماده شده است.

اشعری عنوان داشت: مجموعه پرسش‌ها و پاسخ‌ها مربوط به دفاع مقدس شامل پاسخ به 30 سئوال و ابهام درباره موضوع و تاریخ دفاع مقدس در حال پیگیری برای چاپ است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول