اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی دشتی:

وقوع جرائم در دشتی 19 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: فرماندهی انتظامی دشتی گفت: در سال 90 به نسبت سال 89 شاهد کاهش 19 درصدی وقوع جرائم در شهرستان دشتی بودیم.

وقوع جرائم در دشتی 19 درصد کاهش یافت

بهرام مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی با اشاره به کاهش جرایم گفت: این در حالی است که شهرستان دشتی دومین شهرستان از لحاظ وسعت در استان بوشهر است و با پنج شهرستان نیز همجوار است و سالانه از افزایش جمعیت ثابت و سیار نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: ولی با تلاش شبانه‌روزی ماموران و تقویت واحدها،کنترل زندانیان، تعامل با دستگاه قضایی و شرکت مستمر در جلسات شورای تامین و تعامل با اعضای آن، بلوک بندی شهرستان و کنترل وضعیت جرائم، شاهد کاهش جرایم بوده ایم.

مرادی اضافه کرد: در بحث کشفیات نیز به نسبت شاخص در نظر گرفته شده 87 درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم و جرائم خشن از قبیل آدم ربایی، راهزنی و سرقت‌های مسلحانه از بانک نیز اتفاق نیفتاده است.

وی با اشاره به علل کسب عنوان فرماندهی برتر کشور در سال گذشته گفت: در همایش سراسری ناجا به عنوان فرماندهی نمونه کشوری انتخاب شدم و از برنامه‌های این همایش نیز شرف یابی محضر مقام عظمای ولایت بود.

مرادی یادآور شد: ارتقای پاسگاه‌های دشتی و ساماندهی و تمرکز واحدها در مجموعه فرماندهی منطقه موجب بالا رفتن راندمان کاری شده است.

وی افزود: در پایان سال گذشته آخرین باندی که متلاشی شد به سرپرستی ع-ق بود که 14 فقره سرقت انجام داده بود و مخل آسایش شهروندان بود که دستگیری وی موجی از شادی و رضایت از نیروی انتظامی را در مردم ایجاد کرد.

مرادی با اشاره به نحوه برخورد با موتورسواران متخلف نیز گفت: آیین نامه نحوه استفاده از موتورسیکلت را مشخص کرده و قطعا رانندگی با موتورسیکلت بدون داشتن گواهینامه، بیمه و کلاه ایمنی تخلف محسوب می‌شود و برخورد پلیس با موتورسواران متخلف در جهت کاهش جرایم و تصادفات منجر به فوت است.

وی افزود: با موتورسوارانی که مخل آسایش مردم هستند و ایجاد رعب و وحشت می‌کنند پس از شناسایی با آن‌ها برخوردهای قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول