اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری استان بوشهر خبر داد

دستگیری بیش از یک‌هزار مجرم در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری استان بوشهر گفت: پلیس پیشگیری استان بوشهر در عملیات‌های مختلف پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری بیش از یک‌هزار مجرم در یک ماهه گذشته در سطح استان بوشهر شده است.

دستگیری بیش از یک‌هزار مجرم در استان بوشهر
سیدعبدالحسین موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در یک ماهه گذشته یک‌هزار و 504 مجرم در ارتباط با جرائم مختلف شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در این مدت دو هزار و 249 فقره پرونده قضایی تشکیل و 23 هزار و 537 مورد اجرای احکام ابلاغ اوراق قضایی انجام شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان بوشهر آموزش را از مهم‌ترین مقوله‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های جامعه برشمرد و گفت: پلیس پیشگیری در این مدت توزیع بیش از 3 هزار بروشورهای هشداری و 304 جلسه آگاه‌سازی در مدارس، مساجد و اماکن عمومی برگزار کرده است.

موسوی از توقیف 2 هزار و 697 دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف خبر داد و افزود: پلیس در این عملیات‌ها موفق به کشف 25 دستگاه موتورسیکلت و خودرو مسروقه شد.

وی به کشف انواع مواد مخدر، اسلحه، انواع فشنگ، مشروبات الکلی داخلی و خارجی، کالای قاچاق، تجهیزات ماهواره‌ای، انواع سوخت قاچاق و کشف انواع سی‌دی‌های مبتذل اشاره کرد.

موسوی با اشاره به وظایف نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، مشارکت شهروندان در تامین نظم و امنیت جامعه را ضروری خواند و گفت: نیروی انتظامی با حضور مردم می‌تواند وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: با ارائه آموزش‌های لازم با حضور اساتید برجسته توانستیم بسیاری از ناهنجاری‌های موجود در استان را کاهش دهیم.

موسوی اضافه کرد: جلوگیری از تبدیل اندیشه‌های مجرمان به عمل و یا دشوار کردن ارتکاب آن از محورهای اصلی کاری پلیس پیشگیری است.

این مقام انتظامی ادامه داد: فقدان و یا ضعف تدابیر پیشگیرانه از جرایم می‌تواند توسعه رفتارهای مجرمانه را در پی داشته باشد.

موسوی اظهار داشت: واحدهای تحت امر پلیس پیشگیری با پیشگیری وضعی و آموزش‌های همگانی در پیشگیری از جرایم در قالب دانستنی‌های پیشگیری از وقوع جرم اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول