اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت منتخب اول مردم تهران از ‌انتخابات 12 اسفند،مذاکرات استانبول و 15 اردیبهشت

حدادعادل:نتایج مثبت مذاکرات استانبول2 پیامد حماسه 12 اسفند بود

خبرگزاری فارس: منتخب اول مردم تهران در مجلس نهم با بیان اینکه‌هیچ تصمیمی در منطقه بدون نظر ایران عملی نمی‌شود‌، گفت: نتایج مثبت مذاکرات 1+5 با ایران از پیامدهای حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند و راهپیمایی 22 بهمن بود.

حدادعادل:نتایج مثبت مذاکرات استانبول2 پیامد حماسه 12 اسفند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامعلی حداد عادل صبح امروز در حسینیه فرهنگیان مشهد در جمع مردم و مسئولان اظهار داشت: از ترکیب کار و سرمایه، نیروی تولید جان می‌گیرد و ضمن افزایش تولیدات‌، سبب کاهش قیمت‌ها می‌شود و طبیعتا کیفیت کالاها نیز بالا می‌رود.

وی افزود: قدرت مقاومت همراه با تولید ملی‌، پایه‌های استقلال در کشور است و تولید ملی باید با عزم و اراده ملی همراه باشد.

حداد‌عادل ‌خاطرنشان کرد: ما اکنون شاهد دوران پیروزی اسلام در این مملکت هستیم به طوری‌که قبل از انقلاب و سال‌های دور بیگانگان به این کشور و دیگر کشورهای ضعیف تسلط داشتند و قدرت‌های استعماری در ایران بیداد می‌کرد.

وی تصریح کرد: ما دارای ملتی بزرگ‌، با فرهنگ‌، متمدن هستیم که در 200 سال اخیر تحقیر شدیم و این تحقیر مانع پیشرفت ‌ما بوده است.

منتخب مردم تهران در مجلس نهم افزود‌: مردمان شریف و جوانان غیور برای آزادی این کشور ایثار و فداکاری کرده‌اند و زیر فشار شکنجه‌های طاقت‌فرسا ضمن ایستادگی‌، شهید شده‌اند تا ارزش‌های انقلاب را در این کشور تبیین کنند.

‌حداد‌عادل یادآور شد: امام خمینی (ره) حکومت دینی اسلامی در ایران تاسیس کرد و ملت ما در 8 سال جنگ تحمیلی جانفشانی کرد تا امروز در بین کشورهای دنیا سربلند باشد و از این حکومت دینی اسلامی دفاع کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروزه ایران ضمن قرار گرفتن در مسیر پیشرفت، نظارت بر تصمیم‌های اصلی منطقه را نیز دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخابات 12 اسفند سال 90 را نماد شکر نعمت‌، شور و نشاط انقلابی دانست و گفت‌: ملت ایران با نظم و همت در انتخابات شرکت کردند ولی عده‌ای منحرف در انتخابات سال 88 بهانه واهی تقلب را وارد کردند و خیابان‌ها را چند روزی شلوغ کردند که خیلی زود دستشان‌رو و نقشه‌شان برملا شد.

حداد عادل افزود: این افراد برای انتخابات 12 اسفند نیز برنامه‌ریزی داشتند تا مشارکت مردم را کمرنگ کنند تا باز هم بتوانند مشروعیت نظام را زیر سئوال ببرند.

وی اضافه کرد: در مرحله قبل از انتخابات این افراد منحرف و مخرب راهپیمایی 22 بهمن را تحریم کردند ولی حضور با‌شکوه و حداکثری مردم جواب دندان‌شکن به منحرفان داده شد و این حضور حداکثری سبب ایمان آوردن اروپا و آمریکا به ‌اقتدار ایران اسلامی بود.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نتیجه مذاکرات 1+5 با ایران که دارای باری مثبت بود از پیامدهای حضور حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن بود.

وی عنوان کرد: همچنین ملت شریف ایران 15 اردیبهشت گام بعدی در استقلال کشور خود را با حضور در مرحله دوم انتخابات مجلس خواهند برداشت.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول