اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی کشت و صنعت مغان:

90 درصد شاغلان کشت و صنعت مغان دوره آموزشی می‌بینند

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت:‌ 90 درصد پرسنل و کارگران و کارمندان شرکت کشت و صنعت مغان دوره‌های آموزشی مختلف را سپری می‌کنند.

90 درصد شاغلان کشت و صنعت مغان دوره آموزشی می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد امین سالک در مراسم آغاز دوره آموزشی کارکنان کشت و صنعت مغان در پارس‌آباد اظهار داشت: واحد آموزش این شرکت سال گذشته 25 دوره آموزشی عمومی و تخصصی را برای پرسنل و کادر زحمتکش این مجموعه تدارک دیده و برگزار کرد.

وی تصریح کرد:‌ در قالب این دوره‌های آموزشی بیش از یک هزار و 400 ساعت آموزش برای 925 نفر از کارکنان شرکت برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی کارکنان و پرسنل زحمتکش این مجموعه روبه‌رو شد.

سالک برگزاری دوره‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های متنوع آموزش، پژوهش و تحقیقات را از اولویت‌های این شرکت اعلام کرد و ادامه داد: امسال در تلاش هستیم تا تمامی پرسنل حداقل در یک دوره آموزشی شرکت کنند.

این مسئول با یادآوری این‌که آموزش‌های مستمر می‌تواند کارآمدی و توانمندی نیروی انسانی را افزایش دهد، خاطر نشان کرد: بر همین اساس از تمام واحدهای کشت و صنعت مغان نیازسنجی‌های آموزشی انجام شده و برنامه مدونی در این زمینه ساخته‌ایم.

وی اضافه کرد: با اخذ برنامه‌های آموزشی سالانه از سازمان فنی و حرفه‌ای، دفتر آموزش و پژوهش استانداری، مرکز آموزش کشاورزی و برخی ارگان‌های دیگر خواسته‌ایم تا در برگزاری این دوره‌ها یاریگر ما باشند.

سالک از تهیه و تدوین برنامه جامع آموزشی برای پرسنل و کادر این شرکت خبر داد و گفت: از اول اردیبهشت ماه دوره‌های آموزشی مختلف به شکل منسجم و منظم تدارک دیده شده که شاهد برگزاری آن می‌باشیم.

به گفته مدیر روابط عمومی کشت و صنعت مغان امروزه پیشرفت و توسعه سازمان‌ها و مؤسسات در گرو ارتقای سطح دانش، مهارت، رفتار و بینش منابع انسانی است.

وی افزود: بر این اساس آموزش نیروی انسانی تأثیر بسزایی در تربیت نیروهای ماهر، متخصص و پژوهشگر دارد که خود در فرآیند رشد و توسعه اقتصاد جامعه نیز مؤثر است.

سالک در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده ضرورت دارد آموزش به عنوان عامل توانمندی نیروی انسانی و تأثیرگذارترین عنصر در پیشرفت و توسعه اقتصادی مورد دقت و توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول