اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار اردبیل؛

رفع اختلاف عشایر کشت و صنعت مغان پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: اسکان عشایر محدوده شرکت‌های مغان و پارس و رفع اختلافات بین عشایر و این دو شرکت در سرلوحه برنامه‌های مسئولان استان قرار دارد.

رفع اختلاف عشایر کشت و صنعت مغان پیگیری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح همزمان از 45 پروژه عمرانی پارس‌‌آباد اظهار داشت: به همین منظور تمام قشلاقات و روستاهای عشایری محدوده‌نشین از نزدیک مورد بازدید قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه، زمین برای جابه جایی روستاهای انتقالی مشخص شده است، اظهار داشت: با استقرار عشایر در مکان جدید شاهد رونق و آبادانی هرچه بیشتر این مناطق خواهیم بود.
این مسئول به حمایت و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب اشاره و بیان کرد: مردم دین خود را به خوبی ادا کرده‌اند و در حال حاضر وظیفه مسئولان است که با خدمت بیمنت و شایسته به مردم دین خود را ادا کنند.
صابری با اعلام اینکه، موج بیداری اسلامی به جای جای دنیا نفوذ کرده است، بیان داشت: با تبعیت و پیروی از رهنمودها و فرامین رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه به این نظام و کشور آسیب وارد نخواهد شد.
وی حفظ وحدت و همبستگی را رمز پیروزی نظام در عرصه‌های مختلف دانست و ادامه داد: به واسطه اتحاد، وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان توطئه‌های دشمنان نظام خنثی شده است.
استاندار اردبیل در ادامه از حضور حماسی مردم ولایی استان اردبیل در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با سرعت هرچه تمام در حال گسترش است.
صابری مسئولان دستگا‌های دولتی را به حفظ و حراست از اموال عمومی و عدم استفاده شخصی از امکانات دولت فراخواند و گفت: باید با استفاده مناسب و بهینه از این امکانات و پرهیز از اسراف و ریخت و پاش و خدمت‌رسانی مطلوب به مردم، قدردان نعمت‌های الهی باشیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار اردبیل از 45 پروژه عمرانی، تولیدی و آموزشی با حدود 300 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرستان مرزی پارس‌آباد بهره‌برداری شد. 
استاندار اردبیل در بدو ورود به این شهرستان مرزی با حضور در گلزار شهدای پارس‌آباد با نثار گل و فاتحه، به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول