اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهادهمین مسابقه سراسری تألیف کتاب نماز

نویسندگان جوان فارس دوباره درخشیدند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز فارس از درخشش دوباره نویسندگان جوان دیار شعر و ادب در چهاردهمین مسابقه سراسری کتاب نماز خبر داد.

نویسندگان جوان فارس دوباره درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، سید حسین ذوالانوار اظهار داشت: اسامی شش تن از نویسندگان جوان از شهرستان‌های فارس بین 42 تن از نفرات برگزیده قرار دارد و پس از تهران بیشترین سهمیه برگزیدگان به استان فارس اختصاص یافته است.

وی افزود: در گروه سنی 15 تا 20 سال، فاطمه رشیدی نوبندگانی از فسا در بخش ادبی و کریم غلامزاده از شیراز در بخش شعر به عنوان رتبه دوم و در گروه سنی 21 تا 29 سال، صدیقه خالدی از شهرستان نی‌ریز در بخش ادبی، هادی فردوسی کته گنبدی از سروستان در بخش شعر، کلثوم قائدی از لارستان در بخش داستان رتبه دوم و معصومه دهقانی از شیراز در بخش قطعه ادبی رتبه سوم را در سطح کشور کسب کردند.

ذوالانوار اضافه کرد: آثار پنج تن از نویسندگان فارس شامل سحر امیدواریان از زرقان در بخش شعر، محمدهادی نوروزی از مرودشت در بخش خاطره، زهرا خراسانی از فسا در بخش داستان، شرافت‌الملوک زمانی از استهبان و طاهره فتحی به عنوان شایستگان تقدیر معرفی شده‌اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از سوی ستاد اقامه نماز به نفرات نخست این مسابقه هدایایی شامل کمک هزینه سفر به حج عمره و کارت هدیه یک میلیون ریالی، نفرات دوم  کمک هزینه سفر زیارتی به عتبات عالیات و کارت هدیه یک میلیون ریالی، نفرات سوم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و کارت هدیه یک میلیون ریالی و برای شایستگان، تقدیر کارت هدیه 600 هزار ریالی تعیین شده است که در مراسمی به آنان اهدا می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز فارس گفت: این مسابقه سال گذشته به همت ستاد اقامه نماز کشور برگزار و بیش از 3 هزار و 337 اثر از سراسر ایران به دبیرخانه مسابقه رسیده که 400 اثر آن متعلق به نویسندگان جوان از فارس  بوده است.

وی تصریح کرد: پانزدهمین مسابقه سراسری تألیف کتاب نماز نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول