اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی کشور:

اردبیل از حیث ثبت اتفاقات در زندان بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: مشاور عالی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی کشور گفت: اداره کل زندان‌های استان اردبیل از نظر ثبت اتفاقات مشاهده شده در داخل زندان در بین سایر زندان‌های کشور موفق عمل کرده است.

اردبیل از حیث ثبت اتفاقات در زندان بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، خسرو قهرمانی در جریان سفر به اردبیل فعالیت‌های زندان مرکزی اردبیل را مطلوب ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: ثبت اتفاقات مشاهده شده توسط دوربین‌های مدار بسته در دفتر وقعات و خلاصه‌نویسی آن طی فرمی در آغاز شیفت کاری بعد و انعکاس فوری آن به مبادی ذیربط در زندان مرکزی اردبیل در راستای برقراری نظم و امنیت زندان در بین زندان‌های کشور کم نظیر و پسندیده است.

این مسئول با اشاره به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زندان اردبیل بیان داشت: قالی بافی هنر خوبی است و زندان اردبیل با توسعه این صنعت کار ارزشمندی انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی جلیلی مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان اردبیل نیز در این بازدید در سخنانی ابراز داشت: آموزش در زندان‌های استان اردبیل از نظر کیفی و کمی اهمیت داشته و تلاش می‌شود به مددجویانی که دوره‌های آموزشی فنی را در زندان گذرانده و گواهی معتبر دریافت می‌کنند پس از آزادی خدمات و تسهیلات بیشتری ارایه شود.

مشاور عالی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی کشور در سفر به اردبیل از بخش‌های مختلف عمرانی و ستادی زندان اردبیل از جمله بند پذیرش و تشخیص، سایت دوربین‌های مدار بسته، کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، کارگاه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی، مجتمع فرهنگی و تربیتی، بهداشت و درمان، بندهای مشاوره و متادون درمانی، اجرای احکام و سایت ملاقات بازدید کرد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول