اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال صورت می‌گیرد

احداث مرکز تجاری و فرهنگی در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: شهردار بویین‌زهرا گفت: مرکز تجاری و فرهنگی شهر بویین‌زهرا با هدف ارتقا امکانات رفاهی و فرهنگی تا پایان سال جاری احداث می‌شود.

احداث مرکز تجاری و فرهنگی در بویین‌زهرا

علی صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مرکز تجاری و فرهنگی شهرستان بویین‌زهرا در ورودی این شهر با زیر بنای 9 هزار متر و با اعتبار پنج میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عملیات اجرایی احداث سه بوستان محلی، ترانزیت و روکش آسفالت خیابان‌ها با اعتبار سه میلیارد تومان را از پروژه‌های سال جاری عنوان و بیان کرد: این پروژه‌ها تا پایان امسال با همت و تلاش مسئولان مربوطه به اتمام می‌رسد.

* تلاش برای ساختن ایران مقتدر و یکپارچه

شهردار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه با تلاش و همت مضاعف، می‌توانیم به خودکفایی در تمام زمینه‌ها از جمله علمی به پیشرفت برسیم، گفت: باید مدیران دست به دست هم دهند و از گرایش‌ها و سلیقه‌ها سیاسی پرهیز کنند تا در فضایی آرام و به دور از هرگونه حاشیه‌سازی، ایرانی واحد، مقتدر و یکپارچه بسازیم.

صفری با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب با بینش و بصیرت والا هر سال را نامگذاری می‌کنند، افزود: باید همه آحاد جامعه به ویژه مسئولان مربوطه برای عمران، آبادی و ساختن ایران تلاش کنند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری هر سال هدف مسئولان و مردم را مشخص می‌کنند تا آحاد جامعه برای رسیدن به اهداف این نام‌گذاری، تلاش کنند تا به رشد و خودکفایی برسیم.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول