اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مشهد خبر داد:

پلمب 7 مرکز تجاری در مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: در راستای اجرای قانون منع به کارگیری اسامی و عناوین بیگانه در سردرب مراکز تجاری روز گذشته هفت مرکز پلمپ شد.

پلمب 7 مرکز تجاری در مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد، محمدکاظم دبیری اظهار داشت: با توجه به شناسایی مراکز تجاری و خدماتی سطح شهر که از اسامی و عناوین بیگانه بهره جسته اند متاسفانه باوجود اخطار 15 روزه این اداره مبنی بر مراجعه و تغییر نام، هفت مرکز تجاری پلمب شد.
وی ادامه داد: مستر دیزی واقع در بلوار خیام ،پوشاک زارا، تاب مد، کنز، کیف و کفش ژست، پرفکت و نیز بورس لوازم خانگی دسینی مراکز تجاری بودند که در روز گذشته از سوی اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب شدند.
وی تصریح کرد: دراین راستا نیز کیف و کفش مندوزا، مانتو هارمونی، مانتو گانت نیز اخطار پلمب دریافت کردند.
دبیری با اشاره به بعضی از برندها در سطح شهر گفت: بسیاری از برندها در شهر درحال فعالیت هستند که تنها با اخذ مدرک از سازمان بازرگان مراحل اخذ نام خود را دریافت می‌کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد تاکید کرد: تیم شناسایی این اداره هفته جاری مجتمع‌های فردوسی، پروما و زیست خاور را برای بررسی اسامی بازدید می‌کنند. 
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول