اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینه سلامت روان و بهداشت عمومی

پایگاه اطلاعاتی برای دانشجویان جدید اراک ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی از ایجاد پایگاه اطلاعاتی در زمینه سلامت روان و بهداشت عمومی دانشجویان جدیدالورود اراک در سال جاری خبر داد.

پایگاه اطلاعاتی برای دانشجویان جدید اراک ایجاد می‌شود

رضا پور‌ایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این پایگاه در راستای طرح جامع کاهش طلاق شهرستان اراک به اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: شناسایی دختران در معرض آسیب و اتخاذ تدابیر لازم در راستای ارتقاء سلامت جسمی و روانی آنان از دیگر برنامه‌های این دانشگاه در راستای کاهش طلاق به شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی ایجاد و تقویت مراکز مشاوره، طرح موضوع مباحث مرتبط با خانواده با تاکید بر معضلات طلاق در واحد درسی جمعیت‌شناسی و تنظیم خانواده، برگزاری دو دوره نشست آموزشی ویژه کلیه اساتید دانشگاهی با محوریت تحکیم نهاد خانواده و توانمندسازی مشاوران و روانشناسان از طریق شرکت آنان در کارگاه‌های آموزشی را از دیگر برنامه‌های این دانشگاه در راستای کاهش طلاق عنوان کرد.

پور‌ایمانی گفت: پیگیری ایجاد رشته‌های جدید مرتبط با نهاد خانواده، تشکیل گروه‌های دانشجویی مرتبط با تحکیم نهاد خانواده، برگزاری کرسی آزاداندیشی برای دانشجویان با محوریت نهاد خانواده، برگزاری همایش علمی با محوریت تحکیم خانواده، پیگیری ایجاد مرکز مطالعات خانواده، برگزاری کارگاه‌ آموزشی مهارت‌های زندگی برای دانشجویان، اختصاص واحد درسی حقوق خانواده در تمامی رشته‌ها و انجام مطالعه و پژوهش با عنوان طلاق در اراک از دیگر برنامه‌های این دانشگاه در راستای کاهش طلاق است.

انتهای پیام/‌ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول