اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

اقدامات مؤثر بنیاد مسکن متأثر از اندیشه‌های امام راحل است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: اقدامات مؤثر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متأثر از اندیشه‌های امام راحل است.

اقدامات مؤثر بنیاد مسکن متأثر از اندیشه‌های امام راحل است

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، سید علی‌اکبر طاهایی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه 117 واحدی مسکن مهر در شهرستان تنکابن تأکید کرد: اگر اندیشه‌های آن امام همام نبود این نهاد امروز وجود نداشت و اگر جانفشانی‌های ایثارگران و خون شهدا نبود تلاش‌های مدیران در راستای خدمت به مردم به ثمر نمی‌نشست.

استاندار مازندران با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به‌نام حمایت از تولید ملی، سرمایه و کار ایرانی اظهار داشت: در تمامی عرصه‌ها و همچنین ساخت مسکن کشورمان به توانمندی‌های چشمگیری در حوزه فنی، مهندسی، طراحی و ساخت رسیده است که ظرفیت اجرایی کشور در حوزه‌های خدمات‌رسانی، تولید و عمران و آبادانی بسیار افزایش یافته است.

طاهایی ادامه داد: این مهم از دستاوردهای خوب دولت خدمتگزار در خدمت بی‌منّت و شایسته خلق خدا است که از جمله اهداف دولت است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی در بخش مسکن به مسئولیت خویش خوب عمل کرده است.

وی بیان داشت: با توجه به وجود مشکل زمین در غرب مازندران اقدامات این نهاد انقلابی در حوزه ساخت مسکن مهر ستودنی است و این طرح توانسته است به نیازهای اقشار کم درآمد در بحث مسکن به خوبی رسیدگی کند.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان رئیس جمهور در مراسم آغاز عملیات اجرایی انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران به تأکیدات ریاست جمهوری در این سفر مبنی بر خدمت صادقانه به همه آحاد ملت و تلاش مضاعف در سازندگی و آبادانی تمامی ایران و همچنین نگاه همه‌جانبه به تمامی نقاط کشور در نقشه راه پنج ساله دولت اشاره کرد و از آن به‌عنوان یک تراز مثبت در چشم‌انداز کشور یاد کرد.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول