اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ریگان تأکید کرد

ضرورت راه‌اندازی اورژانس در ریگان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ریگان گفت: از دانشگاه علوم ‌پزشکی شرق استان کرمان تقاضا داریم نسبت به راه‌اندازی اورژانس این شهرستان که از ضروریات است، اقدام کند.

ضرورت راه‌اندازی اورژانس در ریگان

 به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، منصور حسین‌پور صبح امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان ریگان اظهار داشت: یکی از معضلاتی که در شهرستان ریگان مردم با آن مواجه هستند، نبود بیمارستان است.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان ریگان در محور ترانزیتی ریگان به چابهار و تردد زیاد در این محور و تصادفاتی که در این جاده ترانزیتی رخ می‌دهد، بیماران و مصدومان با مرگ 100 کیلومتر فاصله دارند.

معاون فرماندار ریگان تصریح کرد: بیماران این شهرستان برای هرگونه مداوا مسیر 100 کیلومتری ریگان بم را طی می‌کنند که احتمال مرگ آنها در این مسیر حتمی است.

حسین‌پور بیان داشت: یکی از مشکلات دیگری که در زمینه بهداشتی در شهرستان ریگان وجود دارد کمبود پزشک است و این شهرستان با 80 هزار نفر جمعیت تنها چهار پزشک عمومی دارد.

وی از دانشگاه علوم‌پزشکی شرق استان کرمان خواست قبل از راه‌اندازی بیمارستان اورژانس این شهرستان که از ضروریات است، راه‌اندازی شود.

معاون فرماندار ریگان از راه‌اندازی یک تیم سلامت در روستاهای شهرستان خبر داد و افزود: این تیم سلامت بر مغازه‌های روستاها و وضعیت بهداشتی روستاها نظارت می‌کند.

حسین‌پور خواستار تسریع در ساخت کشتارگاه ریگان شد و خاطرنشان کرد: این کشتارگاه 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است.

وی گفت: وضعیت جمع‌آوری زباله در شهرستان ریگان بسیار مطلوب است و امیدواریم در روستاها توسط دهیاران این کار به نحو مطلوب انجام شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول