اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار اردبیل:

خانواده‌ها به ‌مصرف کالای ایرانی‌‌ دقت داشته باشند

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: خانواده‌ها به اهمیت موضوع مصرف کالای ایرانی و پرهیز از مصرف کردن کالاهای بیگانه دقت داشته باشند‌.

خانواده‌ها به ‌مصرف کالای ایرانی‌‌ دقت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری عصر امروز در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری اظهار داشت: اگر خانواده‌ها به اهمیت موضوع مصرف کالای ایرانی و پرهیز از مصرف کردن کالاهای بیگانه دقت داشته باشند همانا به تقویت تولید ملی و بارور شدن مسایل اقتصادی و کارآفرینی کمک حقیقی شده است.

وی لازمه این حرکت را فرهنگ‌سازی مناسب، خوداتکایی و خودباوری اعلام کرد و افزود: مصرف کالای ایرانی در حقیقت در دل خانواده‌های ایرانی حمایت از تولیدات ملی و اشتغالزایی است که همه وظیفه داریم خود را به مصرف این کالاها عادت دهیم.

جعفری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز با درایت و هوشمندی کامل از ایرانیان خواسته‌اند در این مسیر یاریگر مسئولان و کارگزاران باشند به گونه‌ای که با تحقق شعار امسال نه تنها ترفند دشمن در سنگینی تحریم و تهدیدها خنثی می‌شود بلکه استکبار جهانی در رسیدن به آرزوی به زانو درآوردن ایران ناکام می‌ماند.

این مسئول به نقش خانواده‌ها در جامعه اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: اگر نهاد خانواده در ابعاد مختلف بتواند توفیقی در جهت تولید پایدار، اشتغال پایدار و اقتصاد سالم به دست آورد آنها را مدیون یک درایت و هوشمندی زنان و مادران دوراندیش هستیم.

وی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از این بانوی بزرگوار به عنوان یک ظرفیت بی‌نظیر تربیتی، معرفتی و دینداری یاد کرد و بیان داشت: حضرت زهرا (س) الگوی تمام عیار زنان ما است که می‌خواهند در ولایت‌مداری، تربیت فرزندان، همسرداری و شعاع دینداری و معرفت جای پای بی‌بی دو عالم بگذارند.

به گزارش فارس، مشاور استاندار اردبیل به تدارک برنامه‌های مختلف به مناسبت ایام فاطمیه از سوی دستگاه‌ها و نهادهای استانی اشاره کرد و بر تقویت مبانی اسلامی، معنوی این برنامه‌ها تاکید کرد.

جعفری همچنین از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان اردبیل و همچنین برپایی نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌جاری اشاره کرد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول