اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملکشاهی:

با گرانفروشی در ملکشاهی به شدت برخورد می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ملکشاهی گفت: با گرانفروشی در ملکشاهی به شدت برخورد می‌شود.

با گرانفروشی در ملکشاهی به شدت برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عباس نصراللهی ظهر امروز در نشست تنظیم بازار شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده با هرگونه گرانفروشی و یا کم فروشی در شهرستان ملکشاهی برخورد قانونی می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز این مهم در دستور کار این دستگاه اجرایی قرار داشته و با 295 متخلف نیز در این راستا برخورد قانونی شده است.

این مسئول اضافه کرد: این دستگاه‌ اجرایی و دیگر ادارات مرتبط با موضوع از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت با اندیشیدن ساز و کارهای لازم به مبارزه جدی خود در برابر متخلفان اقتصادی در این شهرستان ادامه می‌دهند.

نصراللهی از شهروندان ملکشاهی خواست در صورت بروز و مشاهده هرگونه گرانفروشی و تخلفات اقتصادی مراتب را به شماره تلفن 124 گزارش دهند.

اعضا در پایان این نشست درباره نظارت دقیق بر بازار، برخورد با متخلفان و نظارت بر فروش گاز مایع، ساماندهی مؤسسه‌های مسافربری درون شهری و برون شهری، پیگیری صنوف آلاینده و ساماندهی میوه فروشان بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول