اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد:

12 پروژه در قالب طرح حمایت از نوسازی صنایع در یزد اجرا شد

خبرگزاری فارس: مدیرعال شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از اجرای 12 پروژه در قالب طرح حمایت از نوسازی و تجدید ساختار صنایع در صنایع استان یزد خبر داد.

12 پروژه در قالب طرح حمایت از نوسازی صنایع در یزد اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدمسعود عظیمی ظهر امروز در بازدید از صنایع نوسازی شده یزد از اجرای طرح حمایت از نوسازی و تجدید ساختار صنایع در سال جاری در واحدهای صنعتی استان یزد خبر داد.

وی اظهار داشت: این طرح که از سال گذشته در قالب 12 پروژه در واحدهای صنعتی آغاز شده است، در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

عظیمی خاطرنشان کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی این شرکت در راستای وظایف قانونی هم‌چنین سیاست‌های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط، برنامه‌های ویژه‌ای را برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در طرح حمایت از نوسازی و تجدید ساختار صنایع، واحدهای صنعتی می‌توانند با معرفی مشاور واجد صلاحیت و پروژه‌های صنعتی در حوزه‌های بهبود و ارتقای بهره‌وری، توسعه بازار، بهبود تکنولوژی، مطالعات امکان‌سنجی و آموزش‌های حین کار، از حمایت 35 تا 60 درصدی این شرکت در پرداخت هزینه‌های مشاوره بهره‌مند شوند.

عظیمی تصریح کرد: ارزش کل این پروژه‌ها در سال 90 حدود 3هزار و 500 میلیون ریال بوده است که هزار و 400 میلیون ریال آن توسط شرکت شهرک‌های یزد و بقیه از سوی واحدهای صنعتی پرداخت می‌شود.

به گزارش فارس، استان یزد هم‌اکنون بیش از 3 هزار و 700 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی این استان به صورت فعال دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول