اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری مالی وزارت ارشاد:

امسال تالار مرکزی رشت افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداری‌ مالی وزارت ارشاد گفت: تمام اعتبار تالار مرکزی رشت تامین شده و امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

امسال تالار مرکزی رشت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت محمد مهدی فداکار صبح امروز در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌ها با اشاره به اجرای پروژه مهر ماندگار اظهار کرد: مهر ماندگار شامل 10 پروژه بوده که هشت پروژه تالار است.

وی، ادامه داد: هشت پروژه از مهر ماندگار تالار است که در رشت، ساری، یاسوج، اراک، قم، ارومیه، یزد و کرمان در دست اجراست.

این مسئول با بیان اینکه دو پروژه از هشت تالار امسال افتتاح می‌شود ابراز کرد: تالار مرکزی رشت و ساری امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی پروژه ساری را یک مقدار از رشت جلوتر دانست و تصریح کرد: پیمانکاران هر دو پروژه عنوان کردند که تا پایان امسال تحویل می‌دهند.

فداکار با اشاره به اینکه مسئولان گیلان باید همت و کمک کنند تا پروژه تالار مرکزی رشت تعطیل نشود خاطر نشان کرد: امسال 80 میلیارد تومان برای پروژه‌ مهر ماندگار در نظر گرفته شده که بیش از نیاز آنهاست.

وی اظهار کرد: به حد کافی پروژه‌ها از جمله تالار مرکزی رشت به طور کامل تا مرحله تجهیز تامین اعتبار شده و پیمانکار باید کار خود را آغاز کند و تا پایان سال جاری آن را به بهره‌برداری برساند.

این مسئول با تصریح بر اینکه در ادامه ساخت تالار رشت مشکل خاصی وجود ندارد یادآور شد: سالانه تالار مرکزی رشت یک میلیارد و 80 میلیون تومان اعتبار داشت و اگر به این صورت پیش می‌رفت 5 تا 6 سال طول می‌کشید اما امسال کل اعتبار آن تا تجهیزش تامین شده و مشکلی در پرداخت نداریم.

به گزارش فارس عملیات کلنگ‌زنی تالار مرکزی رشت از 19 خرداد سال 86 با حضور وزیر وقت آغاز شد و 5.3 میلیارد تومان مبلغ پیمانکار بود که باید در 36 ماه این پروژه را به اتمام می‌رساند و اداره کل ارشاد استان نیز بیش از 8 میلیارد و 912 میلیون و 611 هزار ریال برای آن هزینه کرد.

تالار مرکزی رشت با زیربنای 4 هزار و 300 متر مربع دارای سالن کنسرت و آمفی‌تئاتر با ظرفیت بیش از 1200 نفر است و تاکنون به طور متوسط 24 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول