اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

زمان اجرای فاز دوم هدفمندی مناسب نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در شرایط فعلی به صلاح نیست.

زمان اجرای فاز دوم هدفمندی مناسب نیست

 سید سلمان ذاکر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود باید یارانه نقدی که به حساب خانوار به صورت ماهانه واریز می‌شود، افزایش یابد.

وی تصریح کرد: اگر دولت می‌تواند از پس اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها برآید باید بتواند پول نقدی یارانه‌ها را نیز افزایش دهد.

ذاکر با بیان اینکه باید فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها با لحاظ کردن همه شرایط اجرا شود، تصریح کرد: اگر فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در این شرایط اجرا شود کار مهمی انجام نداده‌ایم چرا که پیش‌بینی می‌شود با اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها و آزادسازی بخش عمده‌ای از قیمت‌ حامل‌های انرژی فشار مضاعفی بر مردم وارد شود.

این مسئول با بیان اینکه اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در این زمان مانند این است که با ضربه‌ای فردی را مجروح کنیم و بعد به دنبال راهی برای درمان او باشیم.

ذاکر با بیان اینکه وضعیت موجود با اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها بهبود نمی‌یابد، خاطرنشان کرد: در صورتی که فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها اجرا شود درآمد کارگران و کارمندان پاسخگو نخواهد بود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول