اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز ملی خلیج فارس

مسابقات شنای آب‌های آزاد در بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنای استان بوشهر گفت: دومین دوره از مسابقات شنای آبهای آزاد روز ملی خلیج فارس در آبهای ساحلی استان بوشهر برگزار می‌شود.

مسابقات شنای آب‌های آزاد در بوشهر برگزار می‌شود

کیهان تاجدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: به منظور احترام و گرامیداشت نام بزرگ خلیج فارس این هیئت با همکاری استانداری، سازمان ورزش و جوانان استان و جمعی از شرکت‌های خصوصی و دولتی دومین دوره از مسابقات شنای آبهای آزاد کشور را در خلیج فارس و آبهای ساحلی بوشهر برگزار می‌کند.

تاجدینی افزود: این مسابقه با حضور تیم‌های شنای آبهای آزاد شش استان کشور و با حضور بیش از 30 شناگر به مسافت سه کیلومتر روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه و به مناسبت روز ملی خلیج فارس در ساحل بوشهر برگزار می‌شود.

وی گفت: همسایگی با خلیج همیشه فارس و استفاده مردم استان از منابع عظیم این دریا در شرایط فعلی که هجمه به این نام عزیز به صورت برنامه‌ریزی شده افزایش یافته است ما را بر آن داشت تا با برگزاری این مسابقات بخشی از دین خود را به این دریای باستانی کشور ادا کنیم.

لازم به ذکر است نخستین دوره از این مسابقات در سال گذشته و با استقبال شناگران آبهای آزاد کشور به میزبانی هیئت شنای استان در بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول