اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

7 تا 9 اردیبهشت‌ماه جاری

اصفهان میزبان مسابقات کشوری ریموت‌کاپ دانش‌آموزی است

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری مسابقات کشوری ریموت‌کاپ دانش‌آموزی گفت: 7 تا 9 اردیبهشت‌ماه جاری مسابقات کشوری ریموت‌کاپ دانش‌آموزی به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

اصفهان میزبان مسابقات کشوری ریموت‌کاپ دانش‌آموزی است

مصطفی درستکار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید با تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا شوند، اظهار داشت: خلاقیت پروری یکی از مهم‌ترین اهداف سند تحول بنیادین نظام آموزشی کشور به شمار می‌رود.

وی به ثبت‌نام دانش‌آموزان برای شرکت در مسابقات ریموت کاپ دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: متقاضیان شرکت در این مسابقات از ابتدای مهرماه سال گذشته برای حضور در مسابقات ریموت‌کاپ ثبت‌نام کرده‌اند که از میان 50 تیم ثبت‌نام‌ کننده از سراسر کشور 15 تیم برای رقابت در این عرصه انتخاب شده‌اند.

مسئول برگزاری مسابقات کشوری ریموت‌کاپ دانش‌آموزی تصریح کرد: 7 تا 9 اردیبهشت‌ماه جاری مسابقات کشوری ریموت‌کاپ دانش‌آموزی به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و دانش‌آموزان دوره متوسطه در این مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه ریموت‌کاپ به معنای شبیه‌سازی دوبعدی فوتبال است، ادامه داد: ریموت‌کاپ یک فعالیت دانشگاهی به شمار می‌رود اما آموزش و پرورش با هدف نخبه‌پروری و خلاقیت‌پروری این مسابقات را در میان دانش‌آموزان برگزار می‌کند.

درستکار با اشاره به اینکه مسابقات ریموت‌کاپ دانش‌آموزی ویژه دانش‌آموزان مقاطع متوسطه است، تأکید کرد: این مسابقات در پژوهش‌سرای صائب دانش‌آموزی ناحیه یک اصفهان برگزار می‌شود و نهم اردیبهشت‌ماه جاری اختتامیه این مسابقات است.

وی بیان داشت: IT به عنوان یکی از فناوری‌های مدرن دنیا محسوب می‌شود و امروز فناوری اطلاعات بحث تمام دنیا است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول