اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین:

بیش از یک میلیون نفر در استان قزوین تحت درمان سرپایی قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین گفت : یک میلیون و 335 هزار و 995 نفر در استان در سال گذشته تحت درمان سرپایی در بیمارستان‌های استان قرار گرفتند.

بیش از یک میلیون نفر در استان قزوین تحت درمان سرپایی قرار گرفتند

محمدصادق بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در سال گذشته 5 هزار و 660 مورد عمل جراحی در بیمارستان‌های تاکستان و 12 هزار و 493 مورد عمل جراحی در بیمارستان رازی قزوین صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 311 تخت فعال در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان قزوین وجود دارد، خاطر نشان کرد : در سال گذشته بیش از 70 درصد تخت‌ها در اشغال بیماران بوده است‌.

بابایی تعداد نسخه‌های رسیدگی شده به اسناد پزشکی در بخش سرپایی را 5 میلیون و 107 هزار و سه نسخه برشمرد و تصریح کرد: این در حالی است که این آمار در بخش بستری 59 هزار و 862 نسخه است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین یادآور شد: سال گذشته در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان قزوین 6 هزار و 578 زایمان صورت گرفته است که از این تعداد 43 و شش دهم درصد به صورت سزارین و 56 درصد زایمان ها به صورت طبیعی انجام شده است.

وی پیرامون بیمارستان‌های خصوصی طرف قرارداد با این مدیریت افزود: به همه نسخه‌های بیمارستان‌های خصوصی طرف قرارداد که در بخش سرپایی و بستری در مجموع 310 هزار و 76 فقره بود رسیدگی شده است.

مدیر درمان تأمین استان قزوین در خاتمه بیان کرد : در سال گذشته 31 هزار و 786 نفر از خدمات بستری این مرکز در 11 بیمارستان طرف قرارداد با تأمین اجتماعی استان بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/‌ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول