اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

نمایشگاه تجلی معروفات در شهرکرد گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه تجلی معروفات حجاب و عفاف در شهرکرد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گشایش یافت.

نمایشگاه تجلی معروفات در شهرکرد گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بعد از ظهر امروز در همایش تجلی معروفات در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی انجمن جوشکاری شهرکرد با تسلیت ایام سوگواری بزرگ بانوی جهان هستی حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حزن و اندوه و سوگواری برای اهل بیت (ع) باید همراه با بصیرت، تفکر و اندیشه باشد و نباید حزن و اندوه نشات گرفته از عاطفه باشد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام با اشاره به اثرات مثبت اشک ریختن برای حضرت زهرا (س) عنوان کرد: اشکی که از روی عاطفه باشد و فقط دل بسوزد و چشم بگرید در حد خودش مطلوب است ولی چندان مهم نیست چون نشأت گرفته از احساسات و عاطفه است.

وی افزود: اشکی که برای حضرت زهرا (س) و اهل بیت (ع)ریخته می‌شود باید همراه با بصیرت و جهت دهی باشد که اگر اینطور باشد در راه و مسیر انسانیت حرکت کرده‌ایم و راه و روش یک عمر زندگی کردن را یاد گرفته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مهم‌ترین درسی که باید از حضرت زهرا (س) آموخت درس راه و روش بندگی خداوند متعال است.

وی بیان کرد: امروز پرچمی به نام حضرت زهرا (س) در این کشور به دست امام راحل و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری برافراشته شده است که همه موظف هستیم این پرچم و نظام اسلامی را هرچه قدر می‌توانیم تقویت کنیم.

همایش و نمایشگاه تجلی معروفات (حجاب و عفاف) در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی انجمن جوشکاری (علامه) شهرکرد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول