اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز طی مراسمی

نمایشگاه سلامت در اهواز برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه سلامت به مناسبت هفته سلامت در اهواز به مدت پنج روز در اهواز گشایش یافت.

نمایشگاه سلامت در اهواز برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز‌ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه سلامت در محل موزه هنرهای معاصر اهواز اظهار کرد: طرح پاکسازی و نظافت عمومی در خرداد ماه سال گذشته در کار گروه سلامت استان مصوب شد و مقرر شد تا چهار روز در چهار فصل سال در خوزستان برگزار شود.

شهرام رفیع افزود: نخستین  روز پاکسازی عمومی در 30 شهریور ماه سال گذشته برگزار شد و مردم در این طرح همکاری بسیار خوبی در پاکسازی شهر داشتند.

وی ادامه داد: در اسفند ماه سال گذشته در کارگروه سلامت استان تعیین شد تا در هفته سلامت امسال نمایشگاه سلامت در اهواز برپا شود.

رئیس مرکز بهداشت استان افزود: این نمایشگاه با هدف ارائه عملکرد ارگان‌هایی که در بخش بهداشت و سلامت استان نقش دارند و به منظور آگاهی هر چه بیشتر مردم از این حوزه افتتاح شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز بیان کرد: این نمایشگاه از امروز 28 فروردین ماه جاری تا یکم اردیبهشت ماه سال جاری به مدت پنج روز در موزه هنرهای معاصر اهواز از ساعت 9 تا 12 صبح و پنج بعد از ظهر تا 9 شب بر پا است.

در ادامه مراسم دستیار ارشد استاندار خوزستان افزود: فرهنگ‌سازی در حفظ بهداشت استان در الویت تمامی برنامه های بهداشتی قرار دارد و باید حفظ بهدشات و نظافت شهر به یک فرهنگ بومی تبدیل شود.

علی اصغر وحیدی گفت: تمامی افرادی که دربحث بهداشت دخالت دارند برای فرهنگ سازی در این زمینه نهایت تلاش خود را داشته باشند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول