اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل ارشاد کرمان صورت گرفت

توزیع 800 میلیون ریال بن‌کارت خرید کتاب در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: در راستای سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سال گذشته 800 میلیون ریال در حوزه حمایت از مؤثران فرهنگی‌، بن‌کارت خرید کتاب توزیع شده است.

توزیع 800 میلیون ریال بن‌کارت خرید کتاب در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، احمد سعیدی در آستانه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: در راستای سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سال گذشته بیش از 800 میلیون ریال در حوزه حمایت از مؤثران فرهنگی‌، بن‌کارت خرید کتاب توزیع شده است.

سعیدی خاطرنشان کرد: بیش از 50 درصد از مبلغ مذکور مربوط به نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان بوده و بقیه اعتبار نیز طی سال و به عنوان مختلف بین اهالی فرهنگ و هنر‌‌ شامل نویسندگان، فرهیختگان، نخبگان، هنرمندان، روزنامه‌نگاران، روحانیان، اعضای مؤثر و فعال شوراهای فرهنگ عمومی، ایثارگران، محققان، پیشکسوتان فرهنگی، مؤسسات فرهنگی و هنری و مؤسسات قرآنی توزیع شده است.

وی بیان داشت: این تلاش‌ها در راستای حمایت از مؤلفان و ناشران و در راستای سیاست‌های ترویج فرهنگ کتابخوانی به عنوان غذای روح و روان بشر وسیله رشد و ارتقایی فکری انسان صورت گرفته است.

سعیدی تصریح کرد: کرمان استانی فرهنگی است، رویکردی بسیار قابل تحسین در زمینه کتاب و مطالعه دارد‌، علاوه بر اینکه با انعقاد تفاهمنامه با مراکز علمی‌، دانشگاهی، حوزوی و با مشارکت 50 درصدی مراکز دانشگاهی و 50 درصدی کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از 20 میلیون تومان بن‌کارت به دانشجویان و اساتید اختصاص یافته است.

به گزارش فارس، بن‌کارت‌ها از طریق معاونت‌های فرهنگی‌‌ هنری اداره مطبوعات و رسانه‌های استان‌ دفتر فعالیت‌های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در حال توزیع است.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول