اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تاکید کرد

حضور بیشتر دانشجویان به عرصه تحقیقات علمی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بر ورود دانشجویان به عرصه کارهای تحقیقاتی و پژوهشی تاکید کرد.

حضور بیشتر دانشجویان به عرصه تحقیقات علمی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج طیب قدیمی ظهر امروز در سومین همایش سراسری دانشجویی بهداشت محیط که در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: این همایش پس از وقفه 8 ساله برای نخستین بار در استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از نکات برجسته و قوت برگزاری این همایش سراسری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی حضور دانشجویان مولد علم، پژوهش و تحقیقات است که محصول آن ابزار خدمت به سلامت جامعه است.

سرپرست سومین همایش سراسری دانشجویی بهداشت محیط در ادامه بیان کرد: اکنون تابوت همایش‌های دانشجویی و تحقیقاتی شکسته شده و باید به صورت فرهنگ فراگیر در بین دانشجویان عمومیت یابد.

قدیمی اضافه کرد: دانشجویان در حوزه تحقیقات و پژوهش‌های دانشجویی با عشق و انگیزه مضاعفی وارد می‌شوند و برای انجام کارهای بعدی نیز باید برنامه‌ریزی اصولی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در علوم بهداشت و بهداشت محیط، سلامت در مخاطره است و باید به تمام جنبه‌های موثر بر سلامت از جمله حوزه اجتماعی بپردازیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ادامه به فعالیت مرکز تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کردستان اشاره کرد و گفت: همچنین این دانشگاه در رشته تکمیلی بهداشت محیط دانشجو دارد.

سرپرست کمیته تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز اظهار کرد: تعداد دانشجویان عضو این کمیته در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بسیار کم است.

رشید رمضان‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: 6 هزار دانشجو در کنگره دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برآورد شده که فقط یک‌هزار دانشجو ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول