اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز تحقیقات کشاورزی استان بوشهر:

مرکز تحقیقات کشاورزی استان بوشهر 40 عضو هیئت علمی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز تحقیقات کشاورزی استان بوشهر گفت: مرکز تحقیقات کشاورزی استان بوشهر 40 عضو هیئت علمی دارد.

مرکز تحقیقات کشاورزی استان بوشهر 40 عضو هیئت علمی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان یوسف فخری پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: کشاورزی یکی از عرصه‌های پویایی اقتصاد کشور است و در دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم اقدامات ارزنده‌ای در راستای گسترش زیرساخت‌های کشاروزی در ایران اسلامی صورت گرفته است.

مدیر مرکز تحقیقات کشاورزی استان بوشهر عنوان کرد: شناخت توانایی‌های کشاورزی یکی از مسائلی است که زمینه اشتغال پایدار و بهبود وضعیت اقتصادی جوامع را به وجود می‌آورد و باید با تمام توان در توسعه و گسترش این عرصه فعالیت کنیم.

فخری در همین راستا بیان داشت: در استان بوشهر، به‌ویژه شهرستان دشتستان توان و پتانسیل بالایی در عرصه‌های کشاورزی وجود دارد و باید توان خود را برای بهره‌برداری از این عرصه‌ها به کار گیریم و زمینه بهبود وضعیت اشتغال را در استان فراهم آوریم.

وی اضافه کرد: بهبود وضعیت اشتغال یکی از مسائل مهم در زمینه بهبود وضعیت اشتغال و به تبع آن بهبود وضعیت معیشتی مردم است که تمامی فعالیت‌ها و خدمات مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تحقق و دستیابی به این امر مهم است.

این مسئول تحقیقات علمی را گامی مهم در زمینه ترویج فعالیت‌های کشاورزی دانست و اذعان داشت: مطالعات تحقیقاتی در عرصه‌های کشاورزی و شناخت نیازهای کشاورزی استان بوشهر از مسائل مهمی است که در بهبود شرایط کشاورزی استان بوشهر مؤثر است و این نهاد در سال‌های اخیر با تمام توان در این راستا گام برداشته است.

مدیر مرکز تحقیقات کشاورزی استان بوشهر گفت: در حال حاضر مرکز تحقیقاتی این مرکز با حضور 40 نفر هیئت علمی و محقق فعالیت خود را در راستای بهبود شاخصه‌های کشاورزی استان بوشهر به کار گرفته است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول