اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر خواستار شد

مقابله با تصرف‌های عدوانی در اراضی عمومی شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار مقابله با تصرف‌های عدوانی روز افزون در زمین‌های دارای کاربری عمومی شوشتر شد.

مقابله با تصرف‌های عدوانی در اراضی عمومی شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر امیر رسولی پیش از ظهر امروز در جلسه شورا اظهار کرد: در شرایط کنونی بسیاری از زمین‌های حاشیه بلوارهای شوشتر در حال تصرف از طرف مالکان اراضی مجاور است و باید در این باره چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه در بلوار ملاصدرا و سلمان فارسی چنین مشکلاتی وجود دارد، گفت: در سال‌های گذشته در زمان تصدی شهردار پیشین برای نحوه برخورد با این افراد از شهرداری سئوال شد ولی درباره عدم برخورد با این مسئله اعضای شورای شهر هیچ اظهار نظری نمی‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر باید برای جلوگیری از این تصرف‌ها برنامه ارائه کند، خاطرنشان کرد: شورای شهر آماده مقابله با این مشکل است و آمادگی دارد تا مسائل موجود را با حضور کارشناسان بررسی و  مصوباتی را تدوین کند.

وی تاکید کرد: شوشتر در شرایط کنونی دارای طرح جامع است و  باید طرح جامع اجرایی شود.

رسولی با تاکید بر اینکه شهرداری نباید از کنار این مشکل بگذرد، افزود: شهرداری در شرایط کنونی اگر در این باره سکوت کند شرایط را برای تصرف‌های عدوانی در سطح شهر شوشتر فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: شهرداری باید به افرادی که به این کار اقدام کرده‌اند تذکر کتبی بدهد که در ماه‌های آینده امکان پیگیری قانونی برای مقابله با این مسئله وجود داشته باشد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول