اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل اهتمام در تولید ملی و تربیت فرزندان شایسته

زنان عشایر موفق‌ترین هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان عشایر به دلیل هنرمندی و سختکوشی در تولید و کار بهترین و موفق‌ترین هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

زنان عشایر موفق‌ترین هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مرتضی رهنما امروز در سومین همایش تجلیل از هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد که به همت حوزه هنری این استان در کتابخانه مرکزی یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: اکنون آوازه هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در همه جای ایران اسلامی پیچیده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از عملکرد حوزه هنری این استان بیان کرد: به حق که مسئولان هنرمند این نهاد فرهنگی در اعتلای فرهنگ و هنر این دیار زحمات بسیاری را متقبل شده‌اند و امروز نتیجه آن را به خوبی مشاهده و احساس می‌کنیم.

رهنما ادامه داد: خوشحالیم که این استان هنرمندان با ارزشی دارد که علاوه بر هنر غیرت هم دارند و با برخی نداری‌ها و تنگ‌دستی‌ها هنر جاودانه از خود بر جای می‌گذارند.

این مسئول عالی استانی در ادامه با اشاره به هنرمندان گمنام استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: زنان عشایر این استان به واقع هنرمندترین قشر هستند که هم به تولید ملی کمک کرده و هم با همه سختی‌ها و کارهای طاقت‌فرسا فرزندان شایسته‌ای تربیت می‌کنند.

رهنما تربیت فرزندان شایسته را در قاموس هنرمندان دانست و گفت: بنابراین باید پیش و بیش از همه از زنان غیور عشایری این استان به عنوان هنرمندان واقعی یاد کرد. 

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به سال تولید ملی که توسط رهبری نامگذاری شده، بیان کرد: هنرمندان می‌توانند با تولیدات فاخر فرهنگی خود این فرمان عالمانه را پاس بدارند.

رهنما با انتقاد از کسانی که تولید را تنها در زمینه اقتصادی می‌دانند، تصریح کرد: تا هنگامی که تولید فرهنگی و فرهنگ‌ساز نداشته باشیم، نخواهیم توانست تولید در زمینه‌های دیگر از جمله اقتصادی را محقق کنیم.

این مسئول تاکید کرد: چه بسا یک تولید فاخر فرهنگی که ارزش آن برای توسعه و پیشرفت جامعه برابر با هزاران تولید در حوزه‌های دیگر است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول